Marketing: Landing page

Tag: Landing page | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 18

Jak stworzyć wyskakujące okienko o wysokiej konwersji?

Wyskakujące okienka (pop up) to najprostszy sposób na zbieranie maili użytkowników. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć dobry pop up. Oto 7 etapowy schemat tworzenia wyskakującego okienka o wysokiej konwersji - gotowa instrukcja…

  • Email marketing
  • Landing page

Skuteczny landing page - przewodnik (część 2)

W pierwszej części przewodnika o skutecznej stronie docelowej (landing page) mówiliśmy o podstawach i teorii. Teraz czas na praktykę. Above The Fold czyli widoczny obszar strony Najpierw szybka definicja. Marketingowcy używają pojęcia…

  • Konwersja
  • Landing page

Skuteczny landing page - przewodnik (część 1)

Skuteczny landing page czyli strona docelowa sprowadza się do jednego: do wysokiej konwersji. Żeby mieć wysoki wskaźnik konwersji musisz się skutecznie komunikować. Odwiedzający Twoją stronę muszą wiedzieć co robisz, dlaczego to robisz…

  • Konwersja
  • Landing page

Zwiększaj konwersje dzięki dobrej "płynności przetwarzania"

Spójrz jak wyglądała strona internetowa Apple w 1997 roku, a jak wygląda teraz (2023 rok): Apple oczywiście nie jest jedyne. Prawie każda duża marka dokonała zmiany i postawiła na prostotę. Prostota bije złożoność - taka jest idea…

  • Konwersja
  • Landing page

7 pytań, na które musisz odpowiedzieć na stronie docelowej

Wiele stron docelowych (tzw. ladning page) jest tak zagmatwanych, że odwiedzający ją potencjalny klient nie ma nawet pojęcia, co dana firma sprzedaje. I to pomimo przeczytania wszystkich funkcji i korzyści jakie zostały umieszczone na tej…

  • Konwersja
  • Landing page

14 najczęstszych błędów popełnianych przy tworzeniu landing page'ów

Olly, który stworzył ponad 850 landing page'ów, podzielił się swoimi wskazówkami i wskazał 14 najczęstszych błędów popełnianych przy tworzeniu stron lądowania. Oto one: Błąd 1: Brak bólu Wyjaśnienie: Odwiedzający ma problem,…

  • Landing page

Jak tworzyć stronę rezygnacji, aby zatrzymać klienta?

Mało kto wie, że działania SEO nie tylko mogą Ci pomóc pozyskać klienta, ale także go utrzymać (tak, żeby nie odszedł). Konsumenci bowiem używają wyszukiwarek takich jak Google nie tylko po to, aby coś kupić, ale także żeby znaleźć…

  • Konwersja
  • Landing page
  • SEO