Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 81

10 strategii copywriterskich, które zwiększą Twoje konwersje

Chcesz zwiększyć skuteczność swojego copywritingu i poprawić konwersje? Te 10 sprawdzonych strategii pomoże Ci pisać treści, które angażują, budują zaufanie i skłaniają klientów do działania. #1. Porównaj się z konkurencją, by…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

15 zasad copywritingu, które pozwolą Ci zarabiać na e-mail marketingu

Chase Dimond prowadzi agencję marketingową i specjalizuje się w copywritingu. W swoim wpisie pokazał 15 zasady copywritingu, z których korzysta w e-mail marketingu. #1. Wielki pomysł Spraw, by Twoje teksty opierały się na wielkim…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

14 zasad tworzenia tematu wiadomości e-mail

Temat wiadomości e-mail powinien być najważniejszym elementem każdego Twojego maila. To on głównie decydować będzie o tym, czy Twoi czytelnicy otworzą maila od Ciebie i go przeczytają. Poznaj więc 14 zasad tworzenia tematu wiadomości…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Wspomnij o rywalu, aby zwiększyć zaangażowanie

Badania opublikowane w kwietniu 2024 roku przez Hochschule Hannover, German Sport University Cologne, INSEAD oraz New York University wskazują, że wspominanie o znanym rywalu w komunikacji marki może znacząco zwiększyć zaangażowanie…

  • Konkurencja
  • Pisanie
  • Social media

7 schematów copywriterskich do wszystkich działań marketingowych

Istnieją setki schematów copywriterskich. Ale tak naprawdę potrzebujesz tylko 7, aby skutecznie realizować wszystkie swoje działania marketingowe. Oto one: #1. Do pisania reklam Schemat: AIDA • Attention (Uwaga): Przyciągnij uwagę…

  • Copywriting
  • Pisanie

7-stopniowy schemat do pisania tekstów o wysokiej konwersji

Chase Dimond, ekspert od copywritingu, podzielił się swoją 7-etapową strukturą pisania tekstów, które dobrze konwertują. Oto ona: #1. Nagłówek Nagłówek to Twoja pierwsza, a być może jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi. Oto jak…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

3 typy opowieści, wobec których nikt nie przejdzie obojętnie

Chip i Dan Heath w swojej książce 'Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane' (tak na marginesie - streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy') wskazują trzy główne rodzaje…

  • Copywriting
  • Pisanie