Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 78

Wspomnij o rywalu, aby zwiększyć zaangażowanie

Badania opublikowane w kwietniu 2024 roku przez Hochschule Hannover, German Sport University Cologne, INSEAD oraz New York University wskazują, że wspominanie o znanym rywalu w komunikacji marki może znacząco zwiększyć zaangażowanie…

  • Konkurencja
  • Pisanie
  • Social media

7 schematów copywriterskich do wszystkich działań marketingowych

Istnieją setki schematów copywriterskich. Ale tak naprawdę potrzebujesz tylko 7, aby skutecznie realizować wszystkie swoje działania marketingowe. Oto one: #1. Do pisania reklam Schemat: AIDA • Attention (Uwaga): Przyciągnij uwagę…

  • Copywriting
  • Pisanie

7-stopniowy schemat do pisania tekstów o wysokiej konwersji

Chase Dimond, ekspert od copywritingu, podzielił się swoją 7-etapową strukturą pisania tekstów, które dobrze konwertują. Oto ona: #1. Nagłówek Nagłówek to Twoja pierwsza, a być może jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi. Oto jak…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

3 typy opowieści, wobec których nikt nie przejdzie obojętnie

Chip i Dan Heath w swojej książce 'Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane' (tak na marginesie - streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy') wskazują trzy główne rodzaje…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć historie, które urzekną Twoich odbiorców?

Dobra historia potrafi nie tylko wpływać na zachowania klientów, ale także motywować ich do działania. Storytelling może być zatem potężnym narzędziem w strategii marketingowej, które pomoże zarówno w realizacji krótkoterminowych, jak…

  • Copywriting
  • Pisanie

9 typowych błędów w temacie wiadomości

Jeśli otwieralność Twoich maili spada poniżej 40% to może być znak, że popełniasz jeden lub więcej z tych 9 błędów w temacie wiadomości e-mail: Błąd #1: Zbyt ogólnikowy temat Bądź konkretny i skup się na tym, co znajduje się w…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jak zapisywać liczby: cyframi czy słownie?

Być może zastanawiałeś się czy lepiej zapisywać liczby jako cyfry (np. "8") czy jako tekst (np. "osiem")? Jak Ci się wydaje - jak lepiej opisać informacje o Twoim produkcie: • 5 smaków w zestawie • Pięć smaków w zestawie Czy to w…

  • Copywriting
  • Pisanie