Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 78

3-etapowy szablon tworzenia treści na dużą skalę

Treść jest kluczowa. Niestety tworzenie treści na dużą skalę bywa bardzo trudne. Ale co, jeśli powiem ci, że istnieje sposób na tworzenie ponad 300 różnych treści miesięcznie? Schemat ten składa się z trzech zasadniczych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Pisanie

9 pytań, na które musisz odpowiedzieć, zanim coś napiszesz

Piszesz jakiś tekst? To nie pisz ANI SŁOWA, dopóki nie odpowiesz na te 9 pytań… #1. Komu sprzedaję? Dowiedz się jak najwięcej o swojej grupie docelowej. Dowiedz się: • Co lubią • Czego nie lubią • Jakie są ich potrzeby •…

  • Copywriting
  • Pisanie

7 strategii personalizacji wiadomości e-mail, aby zwiększyć liczbę otwarć, kliknięć i sprzedaży

Personalizacja wiadomości e-mail może zwiększyć ich skuteczność o 41% (a nawet więcej). Personalizacja wykracza jednak znacznie poza zwykłe zwracanie się do subskrybentów po imieniu. Poznaj zatem 7 strategii personalizacji, które…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Słowa, które otwierają portfele i zwiększają konwersję

Drobne zmiany w słowach mogą znacząco wpłynąć na to, jak ludzie się czują i reagują. Poznaj potężne słowa, które sprawiają, że ludzie sięgają do portfela. #1. Ponieważ Samo powiedzenie ludziom, DLACZEGO zwracasz się z prośbą,…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

7 emocji, które musisz wywołać, aby sprzedawać

Wszyscy wiemy, że ludzie dokonują zakupów bazując na emocjach. Wywołanie tych właściwych jest więc kluczowe, aby sprzedawać. Oto 7 emocji, które musisz wywołać w swoim tekście (i jak to zrobić): #1. Strach Wykorzystaj pierwotne…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak skutecznie korzystać z personalizacji wiadomości e-mail?

Personalizacja wiadomości e-mail to coś więcej niż tylko zwracanie się do odbiorców po imieniu… Chodzi o tworzenie treści e-mail, które głęboko rezonują z preferencjami i zachowaniami każdego subskrybenta. Oto jak skutecznie…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Zawsze przewiduj i odnoś się do największych obiekcji ludzi

Myślę, że grafika tytułowa świetnie podsumowuje technikę, o której Ci za chwilę opowiem. Za każdym razem kiedy tworzysz tekst sprzedażowy, zawsze przewiduj i odpowiadaj na największe obiekcje ludzi. Oczywiście Twoja oferta i opisy…

  • Copywriting
  • Pisanie