Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 84

7 schematów copywriterskich do wszystkich działań marketingowych

Istnieją setki schematów copywriterskich. Ale tak naprawdę potrzebujesz tylko 7, aby skutecznie realizować wszystkie swoje działania marketingowe. Oto one: #1. Do pisania reklam Schemat: AIDA • Attention (Uwaga): Przyciągnij uwagę…

  • Copywriting
  • Pisanie

7-stopniowy schemat do pisania tekstów o wysokiej konwersji

Chase Dimond, ekspert od copywritingu, podzielił się swoją 7-etapową strukturą pisania tekstów, które dobrze konwertują. Oto ona: #1. Nagłówek Nagłówek to Twoja pierwsza, a być może jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi. Oto jak…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

3 typy opowieści, wobec których nikt nie przejdzie obojętnie

Chip i Dan Heath w swojej książce 'Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane' (tak na marginesie - streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy') wskazują trzy główne rodzaje…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć historie, które urzekną Twoich odbiorców?

Dobra historia potrafi nie tylko wpływać na zachowania klientów, ale także motywować ich do działania. Storytelling może być zatem potężnym narzędziem w strategii marketingowej, które pomoże zarówno w realizacji krótkoterminowych, jak…

  • Copywriting
  • Pisanie

9 typowych błędów w temacie wiadomości

Jeśli otwieralność Twoich maili spada poniżej 40% to może być znak, że popełniasz jeden lub więcej z tych 9 błędów w temacie wiadomości e-mail: Błąd #1: Zbyt ogólnikowy temat Bądź konkretny i skup się na tym, co znajduje się w…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jak zapisywać liczby: cyframi czy słownie?

Być może zastanawiałeś się czy lepiej zapisywać liczby jako cyfry (np. "8") czy jako tekst (np. "osiem")? Jak Ci się wydaje - jak lepiej opisać informacje o Twoim produkcie: • 5 smaków w zestawie • Pięć smaków w zestawie Czy to w…

  • Copywriting
  • Pisanie

7 typów treści, które ludzie czytają

Chyba nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać, że warto ludziom "dawać wartość". Dlatego właśnie tworzy się treści, które są wartościowe dla Twoich odbiorców. Tylko czym naprawdę jest "dawanie wartości"? Co sprawia, że treści są…

  • Content Marketing
  • Newsletter
  • Pisanie