Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 73

9 kroków do stworzenia dochodowych maili sprzedażowych

Maile sprzedażowe są kluczem do zarabiania pieniędzy na e-mail marketingu. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć wysoce konwertujący mail sprzedażowy. Poznaj 9-etapową strukturę, której możesz użyć do tworzenia dochodowych…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

10 sposobów na wykorzystanie ChatGPT do poprawy jakości tekstów

Chase Dimond pokazał w jaki sposób wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI), a konkretnie chatGPT, do poprawy swoich tekstów: #1. Przycinanie Cel: Skrócenie tekstu, aby był bardziej klarowny i skuteczny. Skup się na: • Złożonych…

  • AI
  • Copywriting
  • Pisanie

3-etapowy szablon tworzenia treści na dużą skalę

Treść jest kluczowa. Niestety tworzenie treści na dużą skalę bywa bardzo trudne. Ale co, jeśli powiem ci, że istnieje sposób na tworzenie ponad 300 różnych treści miesięcznie? Schemat ten składa się z trzech zasadniczych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Pisanie

9 pytań, na które musisz odpowiedzieć, zanim coś napiszesz

Piszesz jakiś tekst? To nie pisz ANI SŁOWA, dopóki nie odpowiesz na te 9 pytań… #1. Komu sprzedaję? Dowiedz się jak najwięcej o swojej grupie docelowej. Dowiedz się: • Co lubią • Czego nie lubią • Jakie są ich potrzeby •…

  • Copywriting
  • Pisanie

7 strategii personalizacji wiadomości e-mail, aby zwiększyć liczbę otwarć, kliknięć i sprzedaży

Personalizacja wiadomości e-mail może zwiększyć ich skuteczność o 41% (a nawet więcej). Personalizacja wykracza jednak znacznie poza zwykłe zwracanie się do subskrybentów po imieniu. Poznaj zatem 7 strategii personalizacji, które…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Słowa, które otwierają portfele i zwiększają konwersję

Drobne zmiany w słowach mogą znacząco wpłynąć na to, jak ludzie się czują i reagują. Poznaj potężne słowa, które sprawiają, że ludzie sięgają do portfela. #1. Ponieważ Samo powiedzenie ludziom, DLACZEGO zwracasz się z prośbą,…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

7 emocji, które musisz wywołać, aby sprzedawać

Wszyscy wiemy, że ludzie dokonują zakupów bazując na emocjach. Wywołanie tych właściwych jest więc kluczowe, aby sprzedawać. Oto 7 emocji, które musisz wywołać w swoim tekście (i jak to zrobić): #1. Strach Wykorzystaj pierwotne…

  • Copywriting
  • Pisanie