Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 78

Zacznij od uderzenia bagietką czyli jak opowiadać historie, które sprzedają

Nie każdy potrafi opowiadać dobre historie. Niektórzy zaczynają za późno i brakuje im kontekstu. Inni z kolei zaczynają zbyt wcześnie, zanudzając słuchaczy całym życiorysem. A przecież dobrze opowiedziana historia to jedno z…

  • Copywriting
  • Pisanie

9 kluczowych lekcji copywritingu, które zwiększą Twoje zyski

Dobra perswazyjna treść to nie magia – to zestaw sprawdzonych zasad, które sprawiają, że klienci czytają, klikają i kupują. Chase Dimond, ekspert e-mail marketingu, podzielił się 9 kluczowymi lekcjami copywritingu, które pomagają…

  • Copywriting
  • Pisanie

9 formatów e-maili, które zwiększą Twoje dochody

E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów na generowanie sprzedaży. Ale jakie rodzaje wiadomości przynoszą najlepsze wyniki? Poniżej znajdziesz 9 sprawdzonych formatów e-maili, które mogą natychmiast zwiększyć Twoje…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Anatomia dochodowego maila

Pisanie skutecznych e-maili to prawdziwa sztuka. Chase Dimond po analizie setek kampanii opracował prosty 8-krokowy schemat, który pomoże Ci tworzyć maile, które zawsze konwertują. Oto wskazówki wraz z przykładami, które możesz od razu…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

10 strategii copywriterskich, które zwiększą Twoje konwersje

Chcesz zwiększyć skuteczność swojego copywritingu i poprawić konwersje? Te 10 sprawdzonych strategii pomoże Ci pisać treści, które angażują, budują zaufanie i skłaniają klientów do działania. #1. Porównaj się z konkurencją, by…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

15 zasad copywritingu, które pozwolą Ci zarabiać na e-mail marketingu

Chase Dimond prowadzi agencję marketingową i specjalizuje się w copywritingu. W swoim wpisie pokazał 15 zasady copywritingu, z których korzysta w e-mail marketingu. #1. Wielki pomysł Spraw, by Twoje teksty opierały się na wielkim…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

14 zasad tworzenia tematu wiadomości e-mail

Temat wiadomości e-mail powinien być najważniejszym elementem każdego Twojego maila. To on głównie decydować będzie o tym, czy Twoi czytelnicy otworzą maila od Ciebie i go przeczytają. Poznaj więc 14 zasad tworzenia tematu wiadomości…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie