Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 78

10 wskazówek dotyczących opowiadania historii

Poznaj 10 kluczowych wskazówek dotyczących opowiadania historii, które pozwolą Ci opanować marketing, zbudować przywiązanie do marki i zdobyć więcej klientów: #1. Klient = bohater Bohaterem porywających historii marketingowych nie jest…

  • Copywriting
  • Pisanie

Lista kontrolna do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków

Na jaki element oferty zwracamy największą uwagę? Na nagłówek! Poznaj zatem 8-punktową listę kontrolną do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków: #1. Czy nagłówek przyciąga wzrok? Nagłówek musi natychmiast zatrzymać…

  • Copywriting
  • Pisanie

Procedura niezbędna do pisania tekstów o wysokiej konwersji

Pisanie tekstów, które dobrze konwertują nie jest łatwe. Może być jednak łatwiejsze, jeśli się odpowiednio do tego przygotujesz. Poznaj 9-etpową procedurą pisania tekstów o wysokiej konwersji czyli kroki, które musisz podjąć, zanim…

  • Copywriting
  • Pisanie

8 błędów w nagłówkach, które zabiją Twoją konwersję

Dobry nagłówek ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Oto 8 błędów w nagłówkach, które szkodzą konwersji (i jak je naprawić): Błąd #1: Nagłówek przesadnie mądry Mądry nagłówek może dla Ciebie wydawać się świetny, ale może…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

Szablon pisania językiem korzyści

Pisanie językiem korzyści to podstawa marketingu i copywritingu. Nie każdy jednak tak umie. Dlatego poniżej znajdziesz gotowy szablon dający pomysły na dziesiątki, a nawet setki sprzedających tekstów. Szablon ten składa się z 5 punktów.…

  • Copywriting
  • Pisanie

Język korzyści czyli jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Pewnie nie raz słyszałeś o języku korzyści. To prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Umiejętnie dobrane słowa potrafią zwiększyć sprzedać o kilkaset procent. Język korzyści to mówienie o korzyściach…

  • Copywriting
  • Pisanie

12 marketingowych haków przyciągających uwagę

Marketingowy hak (albo haczyk) to wiadomość lub slogan, który przyciąga uwagę klientów i przekonuje ich do podjęcia działania. Skuteczne haki marketingowe zachęcają klientów do podjęcia kolejnego kroku, takiego jak dokonanie zakupu lub…

  • Copywriting
  • Pisanie