Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 73

Jak tworzyć treści, gdy nie masz weny?

Większość ludzi uważa, że kreatywność to coś co uderza jak błyskawica i nagle genialny pomysł się pojawia z powietrza. A gdy inspiracja nie przychodzi, to jest to mega frustrujące. Ale czy tak właśnie działa kreatywność? Eddie…

  • Copywriting
  • Pisanie

5 największych błędów jakie ludzie popełniają w mailach

Eddy Quan - ekspert od e-mail marketingu, podzielił się listą 5 największych błędów jakie popełniają ludzie w mailach. Oto one: Błąd #1: Cotygodniowy e-mail Większość newsletterów wydawanych jest raz w tygodniu. Co gorsze…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

16 schematów pisania skutecznych nagłówków

Masz problem z ułożeniem dobrego nagłówka? Oto 16 schematów, które Ci w tym pomogą: • [...] sposoby na [...] Twoje [...] Przykład: 3 sposoby na poprawę Twojej techniki pisania nagłówków • [...] rzeczy, których nie wiedziałeś o…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak utrzymać zaangażowanie użytkownika?

Nagłówki są bardzo ważne, bo to one będą często decydować o tym, czy użytkownik będzie w ogóle chciał się zainteresować całą treścią. Tyle, że sprawienie, aby użytkownicy otworzyli maila nie jest aż takie trudne. O wiele…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Prosty framework do storytellingu

Przeciętna osoba może zobaczyć nawet 5000 reklam dziennie. Zgadza się... DZIENNIE. Oznacza to, że żyjemy w czasach, w których przyciąganie uwagi ma znaczenie. Na świecie jest zbyt wiele rozpraszaczy. I chociaż nie jest łatwo na rynku…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Daj ludziom prawo wyboru i zwiększ szansę na "tak"

Ta taktyka może dwukrotnie zwiększyć prawdopodobieństwo, że ktoś powie "tak" na twoje prośby. I jest mega prosta. Na końcu prośby wystarczy dodać: "…ale możesz zaakceptować lub odmówić" Badania wykazały, że dodanie tych słów…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

Jak napisać dobry zimny e-mail?

Zanim Ci powiem jak napisać zimny e-mail, to dwa słowa wyjaśnienia odnośnie tego czym ten zimny e-mail jest. Cold mailing czyli zimny e-mail to spersonalizowany mail wysyłany do dużej grupy odbiorców, który ma sprawiać wrażenie, że…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie