Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 73

7 sprawdzonych szablonów propozycji wartości

Przedstawienie swojej wartości jest jedną z najbardziej niedocenianych części marketingu. Ustalenie jakie korzyści (propozycja wartości) odniesie klient dzięki skorzystaniu z Twojej oferty, ma znaczący wpływ na poziom Twoim…

  • Copywriting
  • Pisanie

Nie pozwól klientowi myśleć albo już przegrałeś

To naprawdę przerażające, jak wiele stron głównych, stron docelowych (landing page'ów) i stron produktów używa mylącego języka aspiracji, który nie mówi Ci, co sprzedają ani dlaczego powinieneś się tym zainteresować. A jeśli…

  • Copywriting
  • Pisanie

10 wskazówek dotyczących opowiadania historii

Poznaj 10 kluczowych wskazówek dotyczących opowiadania historii, które pozwolą Ci opanować marketing, zbudować przywiązanie do marki i zdobyć więcej klientów: #1. Klient = bohater Bohaterem porywających historii marketingowych nie jest…

  • Copywriting
  • Pisanie

Lista kontrolna do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków

Na jaki element oferty zwracamy największą uwagę? Na nagłówek! Poznaj zatem 8-punktową listę kontrolną do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków: #1. Czy nagłówek przyciąga wzrok? Nagłówek musi natychmiast zatrzymać…

  • Copywriting
  • Pisanie

Procedura niezbędna do pisania tekstów o wysokiej konwersji

Pisanie tekstów, które dobrze konwertują nie jest łatwe. Może być jednak łatwiejsze, jeśli się odpowiednio do tego przygotujesz. Poznaj 9-etpową procedurą pisania tekstów o wysokiej konwersji czyli kroki, które musisz podjąć, zanim…

  • Copywriting
  • Pisanie

8 błędów w nagłówkach, które zabiją Twoją konwersję

Dobry nagłówek ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Oto 8 błędów w nagłówkach, które szkodzą konwersji (i jak je naprawić): Błąd #1: Nagłówek przesadnie mądry Mądry nagłówek może dla Ciebie wydawać się świetny, ale może…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

Szablon pisania językiem korzyści

Pisanie językiem korzyści to podstawa marketingu i copywritingu. Nie każdy jednak tak umie. Dlatego poniżej znajdziesz gotowy szablon dający pomysły na dziesiątki, a nawet setki sprzedających tekstów. Szablon ten składa się z 5 punktów.…

  • Copywriting
  • Pisanie