Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 78

Jak pisać teksty o wysokiej konwersji?

Można powiedzieć, że copywriting stał się już nauką. Poznaj zatem 7-etapową strukturę do pisania tekstów o wysokiej konwersji: #1. Nagłówek Nagłówek to pierwsza i prawdopodobnie jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak lepiej opowiadać historie?

David Ogilvy i Eugene Schwartz mieli jedną wspólną cechę. Do mistrzostwa opanowali sztukę opowiadania historii. A najlepsi copywriterzy potrafią opowiadać historie. Skorzystaj z tych 10 trików związanych z opowiadaniem historii, aby być…

  • Copywriting
  • Pisanie

14 wskazówek jak napisać lepszy tekst

Poznaj 14 wskazówek dotyczących pisania lepszych tekstów. Oto one: Wskazówka #1: Zrozum swoich odbiorców Musisz wiedzieć do kogo piszesz. Zrozumienie potrzeb, bolączek i pragnień odbiorców ma kluczowe znaczenie dla tworzenia tekstów,…

  • Copywriting
  • Pisanie

11 rad jak pisać efektywnie

Dickie Bush to jedna z tych osób, które potrafią pisać. Warto więc jest sobie wziąć do serca te oto 11 zasad efektywnego pisania: #1. Pisanie to efekt uboczny Najlepsze pisanie nie jest rezultatem. To efekt uboczny: • Codziennej…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak efektywnie korzystać z emotikon?

Przeglądasz Internet w poszukiwaniu nowej kawiarni na jutrzejsze spotkanie z przyjaciółmi i natrafiasz na trzy niemal identyczne oferty: • Najlepsza kawa w mieście! • Najlepsza kawa ☕ w mieście! • Najlepsza ☕ kawa w…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Social media

7 sprawdzonych szablonów propozycji wartości

Przedstawienie swojej wartości jest jedną z najbardziej niedocenianych części marketingu. Ustalenie jakie korzyści (propozycja wartości) odniesie klient dzięki skorzystaniu z Twojej oferty, ma znaczący wpływ na poziom Twoim…

  • Copywriting
  • Pisanie

Nie pozwól klientowi myśleć albo już przegrałeś

To naprawdę przerażające, jak wiele stron głównych, stron docelowych (landing page'ów) i stron produktów używa mylącego języka aspiracji, który nie mówi Ci, co sprzedają ani dlaczego powinieneś się tym zainteresować. A jeśli…

  • Copywriting
  • Pisanie