Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 78

Prosta formuła tworzenia treści wirusowych

Żeby Twoja treść mogła stać się wirusowa, muszą się w niej znaleźć takie 3 podstawowe elementy: Temat + Format + Koncepcja kreatywna = Pomysł na treść wirusową Większość ludzi tworząc treści skupia się jedynie na pierwszych…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak powinien wyglądać dobry mail z zaproszeniem do skorzystania z produktu?

Rozwój firmy oparty na produkcie w ostatnich latach stał się bardzo mody. Koncepcja jest dość prosta: 1.Stwórz świetny produkt. 2.Upewnij się, że produkt staje się lepszy, gdy inni też go używają. 3.Pozwól użytkownikom dostosować…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Czy warto używać technicznego języka w opisach produktów?

Załóżmy, że masz zamiar wypuścić na rynek nowy detergent do prania i spodziewasz się, że osiągnie on naprawdę dobre wyniki. Twoi inżynierowie opracowali przełomową formułę, która w testach zdziałała cuda w usuwaniu plam. Jak…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jakiego użyć czasu, aby wiadomości były bardziej przekonujące?

Które z tych dwóch zdań sprawia, że jesteś bardziej skłonny wypróbować daną restaurację? • Owoce morza były pyszne w tej restauracji • Owoce morza są pyszne w tej restauracji Niby tylko subtelna różnica, ale okazuje się, że…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Niezawodna sekwencja maili dla lead magnetu

Masz już lead magnet, którym jesteś w stanie przyciągnąć użytkowników? To świetnie. Ale co dalej? Specjalista od e-mail marketingu Jeff Felten podzielił się formułą sekwencji maili powitalnych, którą możesz wykorzystać kiedy…

  • Copywriting
  • Lead magnet
  • Pisanie

Chcesz pisać lepiej? Pisz jak trzecioklasista!

W marketingu celem pisania jest zainspirowanie do działania, zakupu produktu, odpowiedzi na wiadomość e-mail lub rozpoczęcia bezpłatnego okresu próbnego. Chcesz zachęcić zajętych ludzi do działania? Przejdź od razu do rzeczy. Jak to…

  • Copywriting
  • Pisanie

3 ćwiczenia z copywritingu do pisania tekstów, które sprzedają

Sarah Stockdale, ekspertka w dziedzinie copywritingu i założycielka Growclass, dzieli się trzema prostymi ćwiczeniami copywriterskimi, których możesz użyć, aby uczynić swoje teksty bardziej wiarygodnymi i przekonującymi. Oto one: 1. "Ty"…

  • Copywriting
  • Pisanie