Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 73

Chcesz pisać lepiej? Pisz jak trzecioklasista!

W marketingu celem pisania jest zainspirowanie do działania, zakupu produktu, odpowiedzi na wiadomość e-mail lub rozpoczęcia bezpłatnego okresu próbnego. Chcesz zachęcić zajętych ludzi do działania? Przejdź od razu do rzeczy. Jak to…

  • Copywriting
  • Pisanie

3 ćwiczenia z copywritingu do pisania tekstów, które sprzedają

Sarah Stockdale, ekspertka w dziedzinie copywritingu i założycielka Growclass, dzieli się trzema prostymi ćwiczeniami copywriterskimi, których możesz użyć, aby uczynić swoje teksty bardziej wiarygodnymi i przekonującymi. Oto one: 1. "Ty"…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak napisać dobry mail powitalny?

Maile powitalne są BARDZO niedoceniane. Spójrz tylko na te liczby: • Współczynnik otwieralności maili powitalnych to 80% • 25% użytkowników klika w linki w mailach powitalnych • 12% użytkowników odpowiada na maile powitalne Dlatego…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Skuteczne nagłówki do różnych celów marketingowych

Potrzebujesz skutecznego nagłówka do swojego mailingu bądź reklamy? Poniżej znajdziesz sporo inspiracji nagłówków dostosowanych do różnych celów marketingowych: Pilność / Pilna potrzeba • Ostatnia szansa. Wyprzedaż kończy się…

  • Email marketing
  • Pisanie

7 szablonów copywritingu, które sprzedają

Pisanie to supermoc. Sprzedaje się nawet wtedy, gdy śpisz. Wzmacnia Twój głos na całym świecie. Wyostrza własne myślenie. To przyciąga do Ciebie ludzi. Dlatego PISZ! Ale nie wymyślaj koła na nowo. Użyj tych szablonów, a będzie Ci…

  • Copywriting
  • Pisanie

10 zabiegów literackich, które usprawnią Twoje pisanie

Jak sprawić, aby Twoje tekst były bardziej zabawne i wciągające? To po części sztuka, ale są pewne zabiegi literackie, które Ci w tym pomogą. Większość treści jest po prostu nudna. Jeśli chcesz się wyróżniać, to musisz inspirować…

  • Copywriting
  • Pisanie

Eddy Quan i jego sekretna formuła zarabiających maili

Eddy Quan to specjalista od copywritingu, który świetnie zarabia na pisaniu. Zdradził jak powinien wyglądać schemat maila, który ma robić sprzedaż (zarabiać). A najlepsze w tym, że te maile są w miarę krótkie (Eddy najczęściej wysyła…

  • Copywriting
  • Pisanie