Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Używaj metafor i emocji, aby reklamy zapadały w pamięć

Oto główne przyczyny dlaczego kampanie reklamowe są nieskuteczne: • Odwracają ludzi od produktu • Nie przyciągają uwagi - ludzi to nie obchodzi • Ludzie są zainteresowani, ale szybko o tym zapominają • Ludzie są zainteresowani i…

  • Copywriting
  • Reklama

Jak wyceniać swoje produkty?

Kiedy sprzedajesz na przykład rower, to wiesz za ile kupiłeś go w hurtowni. Możesz też porównać ceny oferowane przez innych sprzedawców na ten sam rower. W takim wypadku ustalanie ceny nie jest problemem - najczęściej do ceny zakupu…

  • Cena

Negative Stripline czyli taktyka najlepszych sprzedawców i negocjatorów

Większość sprzedawców próbuje przekonać klienta do zakupu pokazując mu jak największą ilość korzyści, jakie ten produkt daje. Pokazując zalety produktu starają się ukryć negatywne informacje na temat produktu. A właśnie te…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Chyba największym wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy jest zdobycie zaufania klienta. Zaufanie takie jest trudno zdobyć, ale jeśli Ci się uda, to domknięcie sprzedaży będzie już bardzo łatwe. Warto też pamiętać o tym, że na zaufanie…

  • Klient
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Jak sprawić, by produkt wydawał się bardziej skuteczny?

Przypomnienie ludziom o problemie pomaga w sprzedaży. A najłatwiejszym sposobem, żeby to zrobić, jest pokazać dany problem (już rozwiązany albo czekający na rozwiązanie) w reklamie. Ważne, aby wtedy umieścić swój produkt obok problemu,…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak sobie radzić z trudnymi klientami?

Pewnie nie raz słyszałeś o trudnych klientach. A co właściwie kryje się pod tym pojęciem? Trudny klient to klient, który wymaga dużo więcej uwagi. Zespół Help Scout podzieli takich klientów na kilka grup i dał dobre rady, jak z…

  • Klient
  • Wskazówka

Jak stworzyć ofertę, aby ludzie czuli się głupio, odrzucając ją?

Twoja oferta jest siłą napędową Twojego biznesu. Musisz więc tworzyć takie oferty, na które każdy powie "tak". Taką ofertę Alex Hormozi, autor książki " $100M Offers", nazywa ofertą Grand Slam (wielkim szlemem). Dwa główne problemy,…

  • Oferta