Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Skup się na wartości postrzeganej, a nie rzeczywistej

Ludzie nie są logiczni? Wręcz przeciwnie. Sprytni marketerzy wiedzą o tym i wykorzystują to. Właśnie dlatego ekspert w dziedzinie marketingu i nauk behawioralnych, Rory Sutherland, mówi, aby skupić się na "wartości postrzeganej", a nie…

  • Strategia
  • Wskazówka

Pokaż "polubienia" produktu, aby zwiększyć sprzedaż

Wiemy, jaką moc sprzedażową ma dowód społeczny. Dlatego wiele firm bardzo chętnie pokazuje: • liczbę sprzedanych sztuk lub liczbę wyświetleń produktu; • liczbę otrzymanych recenzji; • klientów ze znanych firm. Okazuje się, że…

  • E-commerce
  • Opinie

Jak i dlaczego warto prosić klientów o zaangażowanie się w Twoje reklamy?

Reklamy w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, Twitter) mają dużą przewagę nad reklamami w wyszukiwarce, reklamami displayowymi i pokazywanymi w serwisie YouTube. A to dlatego, że zawierają dowody społeczne - polubienia i…

  • Reklama

3 sposoby na darmową dostawę

Ludzie nienawidzą płacić za wysyłkę. W USA 48% kupujących porzuca koszyki właśnie z powodu kosztów wysyłki. Firmy najczęściej wtedy oferują bezpłatną wysyłkę, kiedy kupujący przekroczy pewną wartość zamówienia (np. 200 zł).…

  • E-commerce
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Co lepsze: stałe wstawki czy płatność za użytkownie?

Chyba raczej nie masz żadnych wątpliwości, że ludzie wolą wolą abonamenty ryczałtowe (np. 50 zł miesięcznie za nielimitowaną mobilną transmisję danych) w porównaniu do płatności za wykorzystanie (np. 5 zł za GB), nawet jeśli ta…

  • Cena

11 niezawodnych strategii cenowych

Poznaj 11 strategii cenowych, dzięki którym klienci ustawią się w kolejce, aby Ci zapłacić: 1. Zakotwiczenie ceny Zakotwiczenie jest psychologicznym zabiegiem, które nadmiernie podkreśla pierwszą otrzymaną informację. Oto jak się go…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem, aby lepiej konwertowała?

Strona z cennikiem jest drugą najważniejszą stroną w Twojej witrynie. A to dlatego, że wielu klientów używa jej jako źródła informacji o produkcie i na jej podstawie decyduje, czy go wypróbować (kupić). Dobrze zoptymalizowana strona z…

  • Cena
  • E-commerce