Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak wykorzystać cross-selling i upselling do zwiększania sprzedaży?

Każdy szanujący się sprzedawca wie, że 3-5 razy łatwiej jest sprzedać coś klientowi, który już coś u nas kupił, niż sprzedać to coś całkiem nowemu klientowi. A to wszystko dlatego, że ten dotychczasowy klient przeszedł już przez…

  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta

Jak zwiększyć konwersję swojej strony internetowej?

Blake Emal przez ponad 6 lat audytował strony internetowe i wyciągnął kilkanaście ciekawych wniosków, które pomogą Twojej stronie internetowej zwiększyć konwersję. A oto one: 1.Zamiast mówić - pokazuj Dobrym rozwiązaniem jest…

  • Konwersja
  • Strona internetowa

Poznaj 13 sposobów Apple na świetny copywriting

O tym, że firma Apple umie sprzedawać, to chyba nikogo specjalnie nie trzeba przekonywać. W końcu to firma warta ponad 2 biliony dolarów, a jej produkty nie należą do najtańszych. Żeby stać się takim gigantem po prostu trzeba być…

  • Copywriting

Skuteczna formuła reklamowa

Jeśli myślisz o sprzedawaniu czegokolwiek i chcesz pozyskać klientów za pomocą reklamy, to jedną z najskuteczniejszych formuł reklamowych jest ta: Pomagam (komu) z (czym) oraz bez (czego klienci chcą uniknąć) + unikalny mechanizm…

  • Reklama

7 elementów skutecznego lejka sprzedażowego

Zbudowanie odpowiedniego lejka sprzedażowego to podstawa sukcesu w sprzedaży. Dobry lejek pozwoli Ci zarabiać czyli pokryje koszty sprowadzenia ruchu na Twoją stronę internetową i da Ci jeszcze zysk ze sprzedaży. Jeśli chcesz zbudować dobry…

  • Lejek sprzedażowy

Gdzie powinni patrzeć ludzie w reklamach?

Czy wiesz, że to gdzie patrzy osoba w reklamie ma wpływ na wielkość sprzedaży? Czy zatem model lub modelka pokazana w Twojej reklamie powinien/powinna kierować wzrok na widza czy wręcz odwracać wzrok i patrzeć gdzie indziej? Okazuje się,…

  • Reklama
  • Wskazówka