Sprzedaż: Reklama

Tag: Reklama | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 43

Słowo, które poprawi Twoje wyniki w Google Ads

Zobacz jak prosta taktyka pomoże Ci poprawić wskaźnik CTR w reklamach Google Ads. I chociaż na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że ta taktyka jest niezgodna z zasadami Google, to nic bardziej mylnego. Google nie ma bowiem nic…

  • Google Ads
  • Reklama

Jak filmy w zwolnionym tempie wpływają na sprzedaż?

Czy wiesz, że pokazując swój produkt w wideo w zwolnionym tempie, istotnie wpływasz na jego sprzedaż? Ale po kolei. Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę szampana. Modelka trzyma butelkę i za chwilę będzie z niej nalewać szampana do…

  • Produkt
  • Reklama
  • Wskazówka

Gdzie najlepiej pokazywać cenę?

Załóżmy, że przeprojektowujesz swoją stronę internetową albo wprowadzasz ostatnie poprawki w swojej reklamie. Gdzie wpisać cenę produktu? Badania naukowe mówią, że cenę powinno się umieszczać pod produktem (np. na reklamie, stronie…

  • Cena
  • Reklama
  • Wskazówka

10 wskazówek o tym jak tworzyć reklamy na Facebooku

Jeśli reklamujesz swoje produkty lub usługi poprzez Facebooka, to na pewno przyda Ci się tych 10 wskazówek. Tym bardziej, że pochodzą one od Marka Williama czyli osoby, która w ciągu 3 lat stworzyła ponad 10 tysięcy reklam na Facebooku.…

  • Facebook / Instagram
  • Reklama

8 typów reklam, które zwiększają klikalność

Demand Curve - firma, która zajmuje się reklamą i marketingiem dla klientów zewnętrznych, wydaje miliony dolarów na reklamę. Doskonale zatem wie co działa, a co nie. W swoim wpisie pokazują 8 rodzajów reklam, które zwiększają konwersję…

  • Reklama

Zadaj sobie te pytania, zanim zainwestujesz w reklamy na TikToku

TikTok staje się coraz popularniejszy jeśli chodzi o miejsce, w którym możesz się reklamować. Za TikTokiem przemawia to, że jest wciąż nienasycony, konkurencja jest niewielka, a koszty reklamy są przystępne. Baza użytkowników TikToka…

  • Reklama

Skuteczna formuła reklamowa

Jeśli myślisz o sprzedawaniu czegokolwiek i chcesz pozyskać klientów za pomocą reklamy, to jedną z najskuteczniejszych formuł reklamowych jest ta: Pomagam (komu) z (czym) oraz bez (czego klienci chcą uniknąć) + unikalny mechanizm…

  • Reklama