Sprzedaż: Taktyki sprzedażowe

Tag: Taktyki sprzedażowe | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 117

Mniej znaczy lepiej czyli jak sprawić, by tańszy produkt wydawał się bardziej wartościowy

Dlaczego klienci czasem wybierają mniejsze lub droższe produkty, mimo że logicznie i ekonomicznie taki wybór nie jest opłacalny? Dlaczego kupują mini wersję kosmetyku zamiast pełnowymiarowej, albo uznają szalik za bardziej wartościowy…

  • Cena
  • E-commerce
  • Taktyki sprzedażowe

Konkurencja obniża ceny 4 sprytne taktyki, aby wygrać bez wojny cenowej

Widzisz, że Twoja konkurencja właśnie ogłosiła -20% na wszystko. Pierwsza myśl? "Muszę też obniżyć, inaczej stracę klientów!".Stop. To pułapka.Wojna cenowa to wyścig na dno, w którym nikt nie wygrywa (oprócz klienta szukającego…

  • Cena
  • Klient
  • Oferta
  • Taktyki sprzedażowe

Jak Reese’s stało się królem Halloween i czego możesz się od nich nauczyć?

Wyobraź sobie, że jest końcówka października, a Ty na szybko szukasz słodyczy na Halloween. Stoisz przed półką w supermarkecie, a przed Tobą ponad 27 różnych opcji. Zaczyna się stres decyzyjny: kupić paczkę mieszaną? Co, jeśli…

  • Taktyki sprzedażowe

Jak zamienić darmową ofertę w stały miesięczny dochód na przykładzie myjni samochodowej

Nowa myjnia samochodowa w pewnym miasteczku świeciła pustkami. Zero klientów, zero szumu, zero ruchu.Aż pewnego dnia wszystko się zmieniło.Przy wjeździe do myjni stanęła gigantyczna, 4.5-metrowa dmuchana, żółta kaczka. Co więcej, na…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Jak nie przepłacać za reklamy w okresach wzmożonej sprzedaży takiej jak Black Friday?

Black Friday (i podobne okresy wzmożonej sprzedaży) to dla małych firm marketingowy koszmar. Stawki reklamowe szybują w górę o 200-300%, a więksi gracze zalewają rynek gigantycznymi budżetami. Próba konkurowania z nimi "na pieniądze" to…

  • Doświadczenie klienta
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Efekt zaniechania czyli dlaczego klienci wolą „nic nie robić”

Twój klient trafia na stronę sprzedażową. Ogląda produkt, czyta opis, może nawet dodaje go do koszyka. A potem... zamyka stronę Twojego sklepu. Dlaczego? Ponieważ w jego głowie kupienie (akcja) jest obarczone ryzykiem. Co, jeśli produkt…

  • Taktyki sprzedażowe

Efekt fałszywego konsensusu czyli dlaczego Twoi klienci nie myślą tak jak Ty

Wyobraź sobie, że po trzech dniach dopieszczania każdego akapitu kończysz swoją stronę sprzedażową. Z dumą dodajesz szczegółowy opis programu, tabele porównawcze i wszystkie logiczne argumenty, które Ciebie samych przekonują do zakupu.…

  • Klient
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe