Sprzedaż: Taktyki sprzedażowe

Tag: Taktyki sprzedażowe | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 63

Priming czyli jak subtelnie wpływać na decyzje klientów

Nie wiem czy wiesz, ale wcześniejsze doświadczenia lub informacje mogą subtelnie wpłynąć na nasze późniejsze zachowanie, myślenie lub odczucia. I to często na poziomie podświadomości. I tym jest właśnie Priming. W marketingu polega to…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Twarz czyli jak skutecznie przyciągnąć uwagę ludzi

Twarz ludzka to jedno z najpotężniejszych narzędzi… marketingowych. A to dlatego, że w naturalny sposób przyciąga uwagę ludzi. Grzechem więc byłoby nie wykorzystać tego w działaniach marketingowych i promocyjnych. Ludzie są…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać memy do zwiększenia sprzedaży?

W natłoku wiadomości oraz różnego rodzaju postów w mediach społecznościowych, mem jest czymś, co bardzo często przyciąga uwagę użytkownika. Jest czymś co sprawia, że ludzie przestają skrolować ekrany swoich smartfonów. Jak to się…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać społeczną niepewność w sprzedaży?

Wątpliwość społeczna jest przeciwieństwem dowodu społecznego. Tyle, że wątpliwości społeczne są nawet bardziej potężne, niż dowody społeczne. Musisz wiedzieć, że klienci nieustannie szukają powodów, by nie kupować od…

  • Case Study
  • Opinie
  • Taktyki sprzedażowe

Dlaczego model freemium działa?

Freemium to model biznesowy, który polega na oferowaniu podstawowej wersji produktu lub usługi za darmo, podczas gdy bardziej zaawansowane funkcje, dodatkowe usługi lub ulepszenia są dostępne za opłatą. Nazwa "freemium" pochodzi od…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak efekt transparentności zwiększa sprzedaż?

Wyobraź sobie, że wstajesz wcześnie rano. Idziesz do kuchni zaparzyć sobie kawę. Okazuje się, że kawa jest już na wyczerpaniu i jeśli jej dzisiaj nie zamówisz, to jutro nie będziesz miał co pić. Siadasz przed komputerem, aby złożyć…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest luka empatii i jak ją wykorzystać w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że siedzisz do późna w pracy. Od rana nic nie jadłeś i jesteś głodny jak wilk. Mówisz sobie, że już nie dasz rady pracować, bo w brzuchu Ci burczy i nie możesz się na niczym skupić. Wsiadasz więc do samochodu i…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe