Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Znajdź najlepsze kanały marketingowe dzięki Bullseye Exercise Framework

Bullseye Exercise Framework (bullseye oznacza środek tarczy) to popularna metoda opracowana przez Gabriela Weinberga (współautora książki "Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost") do…

  • Kanał marketingowy
  • Strategia
  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać marketing szeptany, aby stworzyć bestseller?

Nie wiem czy kojarzysz książkę "Atomowe nawyki" (jest streszczenie znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Otóż stała się ona najlepiej sprzedającą się książką w zestawieniu New York Times'a. Autor książki, James Clear, doskonale wiedział,…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Marketing szeptany

14 zasad tworzenia tematu wiadomości e-mail

Temat wiadomości e-mail powinien być najważniejszym elementem każdego Twojego maila. To on głównie decydować będzie o tym, czy Twoi czytelnicy otworzą maila od Ciebie i go przeczytają. Poznaj więc 14 zasad tworzenia tematu wiadomości…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Osiągnij cel razem ze mną czyli jak Smashd zyskał pół miliona obserwujących w 2 miesiące

Jak sprawić, by ludzie uwierzyli w Twoją historię, cele i misję? Odpowiedź wydaje się prosta. To treści jakie publikujesz i dostarczasz swojej grupie docelowej. Jakie treści? Obecnie prawdziwą żyłą złota w mediach społecznościowych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Wspomnij o rywalu, aby zwiększyć zaangażowanie

Badania opublikowane w kwietniu 2024 roku przez Hochschule Hannover, German Sport University Cologne, INSEAD oraz New York University wskazują, że wspominanie o znanym rywalu w komunikacji marki może znacząco zwiększyć zaangażowanie…

  • Konkurencja
  • Pisanie
  • Social media

7 schematów copywriterskich do wszystkich działań marketingowych

Istnieją setki schematów copywriterskich. Ale tak naprawdę potrzebujesz tylko 7, aby skutecznie realizować wszystkie swoje działania marketingowe. Oto one: #1. Do pisania reklam Schemat: AIDA • Attention (Uwaga): Przyciągnij uwagę…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak powinna wyglądać Twoja sekcja 'Above The Fold'?

Above the fold oznacza obszar strony, który jest widoczny bez potrzeby przewijania w dół ekranu. To miejsce, które użytkownik widzi natychmiast po otwarciu strony i które często decyduje o tym, czy na niej pozostanie, czy ją opuści. To co…

  • Konwersja
  • Landing page