Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak zrobić promocję, o której będzie głośno?

Promocje działają dzięki wytworzeniu poczucia pilności i niedoborom. Dajesz po prostu ludziom powód do działania teraz. Większość promocji działa tak, że ludzie z nich korzystają i na tym koniec. Niewiele z nich sprawia, że ludzie o…

  • Konwersja

Jak tworzyć świetne haki w filmie?

Hakiem lub haczykiem (z angielskiego hook) marketingowcy nazywają "coś", co może przyciągnąć i utrzymać aktywne zaangażowanie odbiorców. Jeśli masz na przykład wideo, to tak naprawdę pierwsze 3 sekundy filmu będą decydować o tym, czy…

  • Copywriting
  • Hak

Czym jest księgowość mentalna i jak wykorzystać ją w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że na ulicy znalazłeś 100 zł. Na pewno takie zdarzenie mocno poprawi Twój nastrój. A co zrobisz z tą dodatkową stówą? W końcu nie pochodzi ona z Twojego budżetu. Okazuje się, że w takim przypadku o wiele łatwiej jest…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Zawsze przewiduj i odnoś się do największych obiekcji ludzi

Myślę, że grafika tytułowa świetnie podsumowuje technikę, o której Ci za chwilę opowiem. Za każdym razem kiedy tworzysz tekst sprzedażowy, zawsze przewiduj i odpowiadaj na największe obiekcje ludzi. Oczywiście Twoja oferta i opisy…

  • Copywriting
  • Pisanie

Przewodnik po influencer marketingu - część 2

Czasy płacenia za posty już minęły. Teraz działania muszą być bardziej strategiczne. Jednym z takich działań jest influencer marketing. Kontynuujemy więc temat influencer marketingu z poprzedniego tygodnia, bo Influencerzy mogą Ci pomóc…

  • Case study
  • Influencer Marketing

Kiedy polecenia przynoszą odwrotny skutek

Załóżmy, że prowadzisz odnoszący sukcesy sklep internetowy z produktami do pielęgnacji skóry. Chcąc zwiększyć sprzedaż, zachęcasz swoich klientów, aby polecali produkty swoim znajomym. Nawet dajesz rabat w wysokości 20 zł na pierwsze…

  • Dowód społeczny
  • Marketing szeptany

Przewodnik po influencer marketingu - część 1

Influencer marketing to forma marketingu w mediach społecznościowych, polegająca na wykorzystaniu rekomendacji wpływowych osób do rozpowszechniania przekazu wśród jak najszerszego grona odbiorców. Jak zatem robić dobry influencer…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • UGC