Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Rozwijaj konto marki wśród bliskich znajomych

Amerykańska piosenkarka Billie Eilish w ciągu zaledwie dwóch dni pozyskała 7 milionów obserwujących na Instagramie. Dodała ona wszystkich swoich obserwujących do listy "bliskich przyjaciół". Następnie opublikowała tajemniczą zapowiedź…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Marka

7 emocji, które musisz wywołać, aby sprzedawać

Wszyscy wiemy, że ludzie dokonują zakupów bazując na emocjach. Wywołanie tych właściwych jest więc kluczowe, aby sprzedawać. Oto 7 emocji, które musisz wywołać w swoim tekście (i jak to zrobić): #1. Strach Wykorzystaj pierwotne…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak skutecznie korzystać z personalizacji wiadomości e-mail?

Personalizacja wiadomości e-mail to coś więcej niż tylko zwracanie się do odbiorców po imieniu… Chodzi o tworzenie treści e-mail, które głęboko rezonują z preferencjami i zachowaniami każdego subskrybenta. Oto jak skutecznie…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Stosuj psychologię wiarygodności, aby wyprzedzić konkurencję

Wiarygodne źródło wnosi wiedzę specjalistyczną oraz wiarygodność. Zastanów się. Jeśli chcesz zrobić remont w swoim mieszkaniu, to prawdopodobnie zatrudnisz dobrego fachowca, który jest gorąco polecany przez Twoich znajomych. Raczej nie…

  • Marka
  • Marketing szeptany
  • Psychologia

8 przydatnych haków dla e-mail marketingu

Poznaj 8 haków e-mail marketingu, które pozwolą Ci zdobyć: • Więcej otwarć • Więcej klików • Więcej subskrybentów #1. Popraw swoje wezwania do działania (CTA) Ogólne wezwania do działania nie powodują, że ludzie chcą je…

  • Email marketing
  • Konwersja

Jak stworzyć wyskakujące okienko o wysokiej konwersji?

Wyskakujące okienka (pop up) to najprostszy sposób na zbieranie maili użytkowników. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć dobry pop up. Oto 7 etapowy schemat tworzenia wyskakującego okienka o wysokiej konwersji - gotowa instrukcja…

  • Email marketing
  • Landing page

Najczęściej popełniane błędy przy rozdawaniu gratisów

Bardzo wiele firm pozyskuje klientów za pomocą lead magnetów - daje coś za darmo (np. raport, ebook), aby pozyskać dane klienta (głównie jego e-maila), a następnie próbować mu coś sprzedać. Przy rozdawaniu gratisów czyli lead magnetów…

  • Lead magnet