Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

16 schematów pisania skutecznych nagłówków

Masz problem z ułożeniem dobrego nagłówka? Oto 16 schematów, które Ci w tym pomogą: • [...] sposoby na [...] Twoje [...] Przykład: 3 sposoby na poprawę Twojej techniki pisania nagłówków • [...] rzeczy, których nie wiedziałeś o…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak utrzymać zaangażowanie użytkownika?

Nagłówki są bardzo ważne, bo to one będą często decydować o tym, czy użytkownik będzie w ogóle chciał się zainteresować całą treścią. Tyle, że sprawienie, aby użytkownicy otworzyli maila nie jest aż takie trudne. O wiele…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Rozwijaj Twittera będąc bardzo aktywnym

Większość ludzi korzysta z Twittera tylko przez kilka minut dziennie (czasem tygodniowo). Dlatego jednym ze sposobów, aby upewnić się, że ludzie zobaczą Twoje tweety, jest po prostu częste tweetowanie. Najlepszym przykładem jest tutaj Dan…

  • Social media
  • Twitter / X

Prosty framework do storytellingu

Przeciętna osoba może zobaczyć nawet 5000 reklam dziennie. Zgadza się... DZIENNIE. Oznacza to, że żyjemy w czasach, w których przyciąganie uwagi ma znaczenie. Na świecie jest zbyt wiele rozpraszaczy. I chociaż nie jest łatwo na rynku…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jesteś zaproszony do…

Poniższa taktyka jest mega prosta, ale przy tym bardzo skuteczna. Spraw, aby ludzie poczuli się wyjątkowo, zapraszając ich do różnych rzeczy. Ludzie uwielbiają być zapraszani na różne wydarzenia. Nawet jeśli wydarzenie jest kiepskie,…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Segmentuj swoją listę mailingową, aby więcej sprzedawać

Nie wiem czy wiesz, ale średni CTR (współczynnik klikalności) w mailach marketingowych wynosi tylko 1-5%. Oznacza to, że jeśli masz listę mailową składającą się z 2000 osób, to średnio Twoje wiadomości będzie klikać od 20 do 100…

  • Email marketing

Jak tworzyć zoptymalizowane pod kątem SEO treści na TikToka?

TikTok nadal staje się coraz lepszym miejscem do wyszukiwania informacji. Kocha go zwłaszcza pokolenie Z. A to dlatego, że to co kiedyś było "możliwe do znalezienia w Google", teraz jest "możliwe do znalezienia na TikToku", z treściami o…

  • SEO
  • TikTok