Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) wiadomości e-mail?

Każda firma na świecie dąży do zwiększenia współczynnika klikalności (CTR) wiadomości e-mail. Jednak większość z nich nie wie, jak to zrobić. Oto 7 prostych kroków, aby zwiększyć współczynnik klikalności wiadomości e-mail: #1.…

  • Content Marketing

Dwie duże zmiany w algorytmie LinkedIn

W ostatnich miesiącach LinkedIn wprowadził znaczące aktualizacje w sposobie działania swojego kanału. W rezultacie niektóre treści są nagradzane, a niektóre mają teraz mniejszy zasięg. Widzisz też teraz prawdopodobnie znacznie mniej…

  • LinkedIn

Jak efektywnie korzystać z emotikon?

Przeglądasz Internet w poszukiwaniu nowej kawiarni na jutrzejsze spotkanie z przyjaciółmi i natrafiasz na trzy niemal identyczne oferty: • Najlepsza kawa w mieście! • Najlepsza kawa ☕ w mieście! • Najlepsza ☕ kawa w…

  • Pisanie
  • Social media

Lejek inżynierii odwrotnej czyli jak szpiegować konkurencję

Chciałbyś wiedzieć jak działa Twoja konkurencja, jak się reklamuje, które kreacje reklamowe działają u konkurencji? Alex Garcia z Marketing Examined pokazał w jaki sposób można zbadać lejki sprzedażowe dowolnej firmy, które reklamuje…

  • Badanie rynku
  • Case study
  • Konkurencja

17 sposobów, aby zwiększyć liczbę obserwujących na LinkedIn dzięki komentarzom

Samo publikowanie na LinkiedIn nie wystarczy, żeby zdobyć zasięgi i dużą liczbę obserwujących. Trzeba też komentować. Komentowanie bowiem: • Zwiększa liczbę obserwujących • Przynosi nowe możliwości A oto 17 wskazówek jak…

  • LinkedIn
  • Social media

7 wskazówek dotyczących CTA, które zwiększą liczbę kliknięć i konwersji

Dobry copywriting bez dobrego wezwania do działania (CTA) jest bezwartościowy. Oto 7 wskazówek dotyczących wezwania do działania, które zwiększą Twoją liczbę kliknięć i konwersji. #1. Bądź konkretny Konkretność pozwala jasno…

Jak rozwinąć kanał YouTube dzięki wyszukiwarce Google?

Kanał Learn with Shopify należący do Shopify na YouTube ma już blisko pół miliona subskrybentów. Udało im się to zrobić korzystając z treści SEO. Nie mówimy tu o wyszukiwarce YouTube. Nie mówimy o wyszukiwarce Google przechodzącej…

  • Case study
  • Content Marketing
  • SEO