Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Eddy Quan i jego sekretna formuła zarabiających maili

Eddy Quan to specjalista od copywritingu, który świetnie zarabia na pisaniu. Zdradził jak powinien wyglądać schemat maila, który ma robić sprzedaż (zarabiać). A najlepsze w tym, że te maile są w miarę krótkie (Eddy najczęściej wysyła…

  • Copywriting
  • Pisanie

7 kroków do strony landing page, która konwertuje

Jeśli jesteś już zmęczony pisaniem tekstów na landing page, które nie generują sprzedaży, to wykorzystaj porady jakie daje Chase Dimond - właściciel przynoszącej miliony dolarów agencji e-mail marketingowej. Dzieli się on 7 wskazówkami…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Landing page

Jak tworzyć treści, gdy nie masz weny?

Większość ludzi uważa, że kreatywność to coś co uderza jak błyskawica i nagle genialny pomysł się pojawia z powietrza. A gdy inspiracja nie przychodzi, to jest to mega frustrujące. Ale czy tak właśnie działa kreatywność? Eddie…

  • Copywriting
  • Pisanie

30 pomysłów na dobry lead magnet

Chcesz zbudować listę mailingową, ale nie wiesz jak przekonać użytkowników, aby zostawili Ci swój adres mailowy? Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest oferowanie tzw. lead magnetów. Lead magnet to coś, co oferujesz za darmo, aby…

  • Lead magnet

Wykorzystaj iluzję pracy do zwiększenia konwersji

Wyobraź sobie, że w ciągu 23 sekund od złożenia zamówienia otrzymujesz wykwintne danie w restauracji. Co byś pomyślał? Prawdopodobnie kwestionowałbyś jego jakość i czułbyś, że przepłaciłeś za gotowe danie. To jest właśnie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

5 największych błędów jakie ludzie popełniają w mailach

Eddy Quan - ekspert od e-mail marketingu, podzielił się listą 5 największych błędów jakie popełniają ludzie w mailach. Oto one: Błąd #1: Cotygodniowy e-mail Większość newsletterów wydawanych jest raz w tygodniu. Co gorsze…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Znikające treści lepiej zapadają w pamięć

Znikające treści. Snapchat był tutaj pionierem. Facebook uczynił go głównym nurtem. Snapy lub Stories są zwykle dostępne tylko przez 24 godziny. Następnie te treści znikają. Co się stanie, jeśli Twoja treść, lub reklama, jest w…

  • Content Marketing
  • Social media