Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak napisać dobry zimny e-mail?

Zanim Ci powiem jak napisać zimny e-mail, to dwa słowa wyjaśnienia odnośnie tego czym ten zimny e-mail jest. Cold mailing czyli zimny e-mail to spersonalizowany mail wysyłany do dużej grupy odbiorców, który ma sprawiać wrażenie, że…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Dlaczego lepiej inwestować w budowanie listy mailowej niż w social media?

Wiele osób koncentruje się na prowadzeniu mediów społecznościowych zapominając o budowaniu własnej listy mailingowej. Zapominają bowiem o tym, że subskrybenci Twojego newslettera są dużo cenniejsi niż obserwujący Cię w social…

  • Email marketing

Co robić, żeby Twoje maile nie lądowały w SPAMie?

Każdy dostawca skrzynek pocztowych ma własny, zastrzeżony algorytm decydujący o tym, która wysłana wiadomość na skrzynkę mailową będzie uznawana za SPAM, a która nie. Kiedy więc zaczniesz wysyłać mailing do bazy swoich użytkowników,…

  • Email marketing

Połącz swój produkt z miejscem, ludźmi i przeszłością

Ludzie szukają stabilności nie tylko w codziennym życiu, ale także podczas zakupów. • Miejsce: Lubimy kupować lokalnie. W pobliżu naszych domów i społeczności. • Ludzie: Lubimy wiedzieć, od kogo kupujemy. I nawiązywać relacje z…

  • Copywriting
  • Psychologia

5 zasad psychologicznych, dzięki którym zwiększysz sprzedaż

Neal O'Grady podzielił się kilkunastoma zasadami bazującymi na psychologii, które możesz wykorzystać w marketingu, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Poznaj 5 najważniejszych z tych zasad: 1. Efekt 'Halo' Co to jest: Tendencja do…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Reguła trzech czyli jak pisać, aby Cię rozumieli

Pisząc artykuły na bloga, teksty reklamowe czy przemawiając publicznie, jeśli chcesz coś osiągnąć, to musisz przede wszystkim sprawić, aby ludzie Cię rozumieli. Znany aktor Alan Alda (na pewno pamiętasz jego główną rolę w serialu…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Psychologia

Jak działa algorytm LinkedIn?

Jeśli zależy Ci na budowaniu kanału na LinkedIn, to po prostu nie możesz pominąć tych wskazówek. Richard van der Blom zaprezentował świetną infografikę, która wyjaśnia jak działa algorytm LinkedIn i co należy robić, jeśli chcesz…

  • LinkedIn
  • Social media