Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Fast-Vertising czyli jak się teraz robi nowoczesny PR

Kiedyś planowanie kampanii PR trwało miesiącami. Teraz przypomina to grę zręcznościową. Jak szybko potrafisz zareagować na daną chwilę? Czy potrafisz w nadarzającej się okazji stworzyć odpowiednią historię i wprowadzić swoją markę…

  • Case study
  • Marka
  • Social media

9 wskazówek o tym jak dbać o higienę bazy mailowej

Jeśli posiadasz bazę mailową, to musisz dbać o jej higienę. Inaczej więcej z nią będzie problemów niż pożytku (np. skrzynki mailowe będą traktowały Twoje wiadomości jako SPAM). Niestety większość list e-mailowych jest…

  • Email marketing

Jak rzeczy, które się nie skalują, mogą stworzyć podstawę długoterminowego wzrostu?

Czasami najskuteczniejszym sposobem na rozwój firmy jest robienie rzeczy, które się nie skalują. Są to rzeczy, których nie można robić wiecznie, ale jeśli ich nie zrobisz, i tak nie będziesz duży. A oto 4 przykłady nieskalowalnych…

  • Case study
  • Wzrost / Rozwój

Wskazówki dotyczące nowego algorytmu X (Twittera)

Tanay Jaipuria spędził lata pracując nad algorytmem Facebooka, aby pomóc uczynić treści użytkowników bardziej trafnymi i angażującymi. Kilka miesięcy temu algorytm X (dawniej Tweeter) stał się ogólnie dostępny, a niedawno miała…

  • Social media
  • Twitter / X

Jak zmaksymalizować wzrost przy ograniczonym budżecie?

Większość strategii wzrostu wirusowego ma zastosowanie tylko do marek, które mają duży budżet i są gotowe do skalowania. Jednak Trent Turner, dyrektor ds. marketingu efektywnościowego w Eight Sleep, podzielił się wiedzą o tym jak…

  • Case study
  • Marka
  • UGC
  • Wzrost / Rozwój

Lista kontrolna do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków

Na jaki element oferty zwracamy największą uwagę? Na nagłówek! Poznaj zatem 8-punktową listę kontrolną do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków: #1. Czy nagłówek przyciąga wzrok? Nagłówek musi natychmiast zatrzymać…

  • Pisanie

4 rzeczy konieczne, aby płatny newsletter miał szanse na sukces

Jeśli prowadzisz lub chcesz stworzyć newsletter i na nim zarabiać, to warto przeczytać ten tekst. Są to cenne wskazówki od Nicolasa Cole'a, którego newslettery zarabiają rocznie przynajmniej 200 tysięcy dolarów (każdy). Oto przemyślenia…

  • Email marketing
  • Newsletter