Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak stworzyć dobry landing page?

Dobry landing page (strona lądowania) ma ogromny wpływ na konwersję, a co za tym idzie na sprzedaż. Warto więc przyłożyć się do tego, aby Twój landing page był wykonany perfekcyjnie. Oto o co powinieneś zadbać: Po pierwsze ladning page…

  • Landing page

Używaj negacji w swoich przekazach, aby zwiększyć zaangażowanie klientów

Czy wiesz, że używanie negacji, czyli słów takich jak: "nie", "nigdy", "nikt" , w postach w social mediach i tekstach reklamowych zwiększyć zaangażowanie użytkowników (klientów)? Przebadano ponad 15 000 postów na Facebooku i Twitterze i…

  • Copywriting
  • Pisanie

9 rad od twórcy Amazona na temat pisania

Jeffa Bezosa, twórcy Amazona, raczej nikomu nie trzeba specjalnie przedstawiać. Jeff Bezos wie, że jasne pisanie to perswazyjne i wpływowe pisanie. Dlatego poniżej znajdziesz 9 wskazówek od szefa Amazona o tym jak powinno się…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak robić marketing dla firmy lokalnej?

Marketing firmy lokalnej bardzo różni się od marketingu firmy działającej globalnie (w całym kraju, na świecie). Prowadząc lokalny biznesu wcale nie musisz przesadzać z publikacjami w mediach społecznościowych, publikować setek…

  • Taktyki marketingowe

10 skutecznych nagłówków, które przyciągną uwagę

Josh Spector na swoim blogu podzielił się 10 najskuteczniejszymi nagłówkami, które pomogą Ci: • generować pomysły na skuteczne artykuły, posty w mediach społecznościowych, filmy lub podcasty; • pisać nagłówki i tytuły, które…

  • Pisanie
  • Content Marketing

Emocjonalne haki czyli jak tworzyć treści 10 razy lepsze

Co sprawia, że treść jest przekonująca? To właśnie emocje są tym czynnikiem, który sprawia, że łatwiej kogoś przekonać. Trzeba z nich jednak w umiejętny sposób korzystać. Poznaj zatem 9 wskazówek, które pozwolą zbudować Ci więź…

  • Pisanie
  • Content Marketing

5 sprawdzonych wskazówek, jak poprawić wskaźnik otwarć newslettera

Alex Garcia, który prowadzi bloga 'Marketing Examined', daje 5 konkretnych wskazówek co należy zrobić, aby zwiększyć wskaźnik open rate (czyli ilość otwarć) swojego newslettera. 1.Wybierz emotikonkę, która Cię wyróżnia Emotikonka…

  • Newsletter