Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

5 wizualnych sposobów na zatrzymanie uwagi użytkownika

Jeśli nie masz dobrego haczyka, to nie będziesz miał dobrego wideo. Istnieją trzy rodzaje haczyków: • Haczyk werbalny: To, co mówisz. • Haczyk wizualny: To, co pokazujesz. • Haczyk tytułowy: To, co pokazujesz w pierwszych 3…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Hak

Skuteczna sekwencja maili po zakupie

Po dokonaniu zakupu przez klienta, kluczowe jest utrzymanie z nim kontaktu poprzez odpowiednio zaplanowaną sekwencję e-maili. Taka strategia nie tylko zwiększa zaangażowanie, ale także buduje lojalność i zachęca do kolejnych zakupów.…

  • Email marketing

Anatomia dochodowego maila

Pisanie skutecznych e-maili to prawdziwa sztuka. Chase Dimond po analizie setek kampanii opracował prosty 8-krokowy schemat, który pomoże Ci tworzyć maile, które zawsze konwertują. Oto wskazówki wraz z przykładami, które możesz od razu…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jak budować narrację społecznościową swojej marki?

Wielkie marki doskonale wiedzą co zrobić, aby zapaść w pamięci swoich klientów. Opowiadają historie, które wciągają i nieustannie powtarzają swoje przekazy - bezpośrednio i pośrednio - aż w twojej głowie powstanie narracja, która…

  • Case study
  • Marka
  • Social media

Jak pisać skuteczne posty i budować zaangażowanie na LinkedIn?

LinkedIn stał się kluczową platformą do budowania marki osobistej, nawiązywania relacji biznesowych i dzielenia się wiedzą. Ale jak sprawić, by Twoje posty wyróżniały się wśród milionów innych? Oto kilka wskazówek, jak tworzyć…

  • Copywriting
  • LinkedIn
  • Social media

Jak tworzyć treści wiralowe na Instagramie?

Tworzenie treści, które użytkownicy chętnie udostępniają, jest kluczem do sukcesu na Instagramie. Według Adama Mosseri, CEO Instagrama, liczba udostępnień jest najważniejszym wskaźnikiem "przewidującym" sukces treści. Tak więc…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media

10 strategii copywriterskich, które zwiększą Twoje konwersje

Chcesz zwiększyć skuteczność swojego copywritingu i poprawić konwersje? Te 10 sprawdzonych strategii pomoże Ci pisać treści, które angażują, budują zaufanie i skłaniają klientów do działania. #1. Porównaj się z konkurencją, by…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie