Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 50

Szablon dobrego maila powitalnego

Pierwszy e-mail (ten powitalny) przeczyta ponad 80% osób, które się zapisało na Twoją listę mailową. Żaden inny e-mail nie będzie miał tak wysokiego współczynnika otwarć. Dobry e-mail powitalny może zwiększyć liczbę osób…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Newsletter

11 wskaźników e-mail, które musisz regularnie monitorować

Jeśli posiadasz listę mailingową to musisz dbać o jej jakość. Pomoże Ci w tym śledzenie tych 11 wskaźników: #1. Open Rate (OR) / Współczynnik otwarć Monitoruj wskaźniki otwarć, aby ocenić początkową atrakcyjność wiadomości…

  • Email marketing

9 wskazówek o tym jak dbać o higienę bazy mailowej

Jeśli posiadasz bazę mailową, to musisz dbać o jej higienę. Inaczej więcej z nią będzie problemów niż pożytku (np. skrzynki mailowe będą traktowały Twoje wiadomości jako SPAM). Niestety większość list e-mailowych jest…

  • Email marketing

4 rzeczy konieczne, aby płatny newsletter miał szanse na sukces

Jeśli prowadzisz lub chcesz stworzyć newsletter i na nim zarabiać, to warto przeczytać ten tekst. Są to cenne wskazówki od Nicolasa Cole'a, którego newslettery zarabiają rocznie przynajmniej 200 tysięcy dolarów (każdy). Oto przemyślenia…

  • Email marketing
  • Newsletter

14 marketingowych wskazówek jak zmienić okazjonalnego klienta w lojalnego

Za nami szalone dni (tygodnie) wyprzedaży czyli święta kupujących typu Balck Friday, Cyber Monday czy w ogóle Black Weeks. To była świetna okazja, aby pozyskać masę klientów okazjonalnych, którzy kupili coś tylko dla tego, że była…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak powinien wyglądać dobry mail z zaproszeniem do skorzystania z produktu?

Rozwój firmy oparty na produkcie w ostatnich latach stał się bardzo mody. Koncepcja jest dość prosta: 1.Stwórz świetny produkt. 2.Upewnij się, że produkt staje się lepszy, gdy inni też go używają. 3.Pozwól użytkownikom dostosować…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Lista kontrolna do tworzenia maili o wysokiej konwersji

Chase Dimond przygotował taką checklistę składającą się z 9 punktów, której używa jego agencja marketingowa do sprawdzania maili, które mają zostać wysłane potencjalnym klientom. Jeśli chcesz, aby Twoje maile dobrze konwertowały,…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Konwersja