Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 50

Mailingowa strategia oparta o interaktywność

Zależy Ci na dużych wskaźnikach klikalności i współczynnikach konwersji? To wykorzystaj strategię interaktywnych maili, z której korzysta firma Feastables sprzedająca batoniki. Krok #1: Zacznij od zbierania danych Zwiększanie…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter

5 minutowa przysługa poprawi skuteczność zimnego maila

Przeciętna osoba otrzymuje około 120 maili dziennie. Osoby decyzyjne w firmach otrzymują ich jeszcze więcej, ponieważ są bombardowani zimnymi e-mailami (cold e-mail). Nakłonienie kogoś do przeczytania zimnego e-maila to prawdziwa wspinaczka…

  • Email marketing

9 zasad e-mail marketingu

Chase Dimond, podzielił się 9 zasadami skutecznego e-mail marketingu. Oto one: #1. Segmentuj swoją listę Segmentuj ludzi na podstawie ich: -wieku -płci -kraju -zaangażowania -historii zakupów Następnie wysyłaj różne wiadomości e-mail…

  • Email marketing

Jak napisać dobry mail powitalny?

Maile powitalne są BARDZO niedoceniane. Spójrz tylko na te liczby: • Współczynnik otwieralności maili powitalnych to 80% • 25% użytkowników klika w linki w mailach powitalnych • 12% użytkowników odpowiada na maile powitalne Dlatego…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Skuteczne nagłówki do różnych celów marketingowych

Potrzebujesz skutecznego nagłówka do swojego mailingu bądź reklamy? Poniżej znajdziesz sporo inspiracji nagłówków dostosowanych do różnych celów marketingowych: Pilność / Pilna potrzeba • Ostatnia szansa. Wyprzedaż kończy się…

  • Email marketing
  • Pisanie

Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili poprzez dobry tekst podglądu?

Dobrze przygotowany tekst podglądu (czyli coś co jest wyświetlane zaraz po temacie maila) może znacznie zwiększyć współczynnik otwarć. A oto 9 wskazówek pisania tekstów podglądu, które zwiększą Twój współczynnik otwarć: 1. Pisz…

  • Email marketing
  • Konwersja

6 błędów, które hamują wzrost i szkodzą przychodom

Oto 6 największych błędów popełnianych przez marki, które zahamowały ich wzrosty i zaszkodziły im przychodom. Błędy te popełniane są również w komunikacji mailowej i właśnie przez ten pryzmat zostaną tutaj omówione. Błąd 1:…

  • Email marketing