Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 61

Jak skutecznie korzystać z personalizacji wiadomości e-mail?

Personalizacja wiadomości e-mail to coś więcej niż tylko zwracanie się do odbiorców po imieniu… Chodzi o tworzenie treści e-mail, które głęboko rezonują z preferencjami i zachowaniami każdego subskrybenta. Oto jak skutecznie…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

8 przydatnych haków dla e-mail marketingu

Poznaj 8 haków e-mail marketingu, które pozwolą Ci zdobyć: • Więcej otwarć • Więcej klików • Więcej subskrybentów #1. Popraw swoje wezwania do działania (CTA) Ogólne wezwania do działania nie powodują, że ludzie chcą je…

  • Email marketing
  • Konwersja

Jak stworzyć wyskakujące okienko o wysokiej konwersji?

Wyskakujące okienka (pop up) to najprostszy sposób na zbieranie maili użytkowników. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć dobry pop up. Oto 7 etapowy schemat tworzenia wyskakującego okienka o wysokiej konwersji - gotowa instrukcja…

  • Email marketing
  • Landing page

8 skutecznych sekwencji maili

Jeśli chcesz generować przychody dzięki e-mail marketingowi, to koniecznie poznaj te 8 skutecznych sekwencji maili. Warto je wszystkie stosować w swoim marketingu mailowym. #1. Sekwencja maili powitalnych Ta sekwencja maili rozpoczyna relację…

  • Email marketing

Szablon dobrego maila powitalnego

Pierwszy e-mail (ten powitalny) przeczyta ponad 80% osób, które się zapisało na Twoją listę mailową. Żaden inny e-mail nie będzie miał tak wysokiego współczynnika otwarć. Dobry e-mail powitalny może zwiększyć liczbę osób…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Newsletter

11 wskaźników e-mail, które musisz regularnie monitorować

Jeśli posiadasz listę mailingową to musisz dbać o jej jakość. Pomoże Ci w tym śledzenie tych 11 wskaźników: #1. Open Rate (OR) / Współczynnik otwarć Monitoruj wskaźniki otwarć, aby ocenić początkową atrakcyjność wiadomości…

  • Email marketing

9 wskazówek o tym jak dbać o higienę bazy mailowej

Jeśli posiadasz bazę mailową, to musisz dbać o jej higienę. Inaczej więcej z nią będzie problemów niż pożytku (np. skrzynki mailowe będą traktowały Twoje wiadomości jako SPAM). Niestety większość list e-mailowych jest…

  • Email marketing