Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 50

9 kroków do stworzenia dochodowych maili sprzedażowych

Maile sprzedażowe są kluczem do zarabiania pieniędzy na e-mail marketingu. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć wysoce konwertujący mail sprzedażowy. Poznaj 9-etapową strukturę, której możesz użyć do tworzenia dochodowych…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

7 strategii personalizacji wiadomości e-mail, aby zwiększyć liczbę otwarć, kliknięć i sprzedaży

Personalizacja wiadomości e-mail może zwiększyć ich skuteczność o 41% (a nawet więcej). Personalizacja wykracza jednak znacznie poza zwykłe zwracanie się do subskrybentów po imieniu. Poznaj zatem 7 strategii personalizacji, które…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

9 sprawdzonych technik powiększania listy e-mailowej

Większość osób ma problem z pozyskiwaniem e-maili i budowaniem własnej listy mailingowej. Poznaj zatem 9 sprawdzonych technik powiększania listy mailingowej i to prawie bez ponoszenia żadnych kosztów. #1. Lead magnety Stwórz wartościowy…

  • Email marketing

Jak skutecznie korzystać z personalizacji wiadomości e-mail?

Personalizacja wiadomości e-mail to coś więcej niż tylko zwracanie się do odbiorców po imieniu… Chodzi o tworzenie treści e-mail, które głęboko rezonują z preferencjami i zachowaniami każdego subskrybenta. Oto jak skutecznie…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

8 przydatnych haków dla e-mail marketingu

Poznaj 8 haków e-mail marketingu, które pozwolą Ci zdobyć: • Więcej otwarć • Więcej klików • Więcej subskrybentów #1. Popraw swoje wezwania do działania (CTA) Ogólne wezwania do działania nie powodują, że ludzie chcą je…

  • Email marketing
  • Konwersja

Jak stworzyć wyskakujące okienko o wysokiej konwersji?

Wyskakujące okienka (pop up) to najprostszy sposób na zbieranie maili użytkowników. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć dobry pop up. Oto 7 etapowy schemat tworzenia wyskakującego okienka o wysokiej konwersji - gotowa instrukcja…

  • Email marketing
  • Landing page

8 skutecznych sekwencji maili

Jeśli chcesz generować przychody dzięki e-mail marketingowi, to koniecznie poznaj te 8 skutecznych sekwencji maili. Warto je wszystkie stosować w swoim marketingu mailowym. #1. Sekwencja maili powitalnych Ta sekwencja maili rozpoczyna relację…

  • Email marketing