Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 61

Jak utrzymać zaangażowanie użytkownika?

Nagłówki są bardzo ważne, bo to one będą często decydować o tym, czy użytkownik będzie w ogóle chciał się zainteresować całą treścią. Tyle, że sprawienie, aby użytkownicy otworzyli maila nie jest aż takie trudne. O wiele…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Prosty framework do storytellingu

Przeciętna osoba może zobaczyć nawet 5000 reklam dziennie. Zgadza się... DZIENNIE. Oznacza to, że żyjemy w czasach, w których przyciąganie uwagi ma znaczenie. Na świecie jest zbyt wiele rozpraszaczy. I chociaż nie jest łatwo na rynku…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Segmentuj swoją listę mailingową, aby więcej sprzedawać

Nie wiem czy wiesz, ale średni CTR (współczynnik klikalności) w mailach marketingowych wynosi tylko 1-5%. Oznacza to, że jeśli masz listę mailową składającą się z 2000 osób, to średnio Twoje wiadomości będzie klikać od 20 do 100…

  • Email marketing

Jak wykorzystać FOMO w e-mail marketingu?

Jakiś czas temu natknąłem się na sprytną taktykę marketingową, która wykorzystywała strach przed przed przegapieniem okazji czyli tak zwane FOMO (Fear of Missing Out). Taktyka jest naprawdę prosta i świetnie nadaje się do wykorzystania w…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak napisać dobry zimny e-mail?

Zanim Ci powiem jak napisać zimny e-mail, to dwa słowa wyjaśnienia odnośnie tego czym ten zimny e-mail jest. Cold mailing czyli zimny e-mail to spersonalizowany mail wysyłany do dużej grupy odbiorców, który ma sprawiać wrażenie, że…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Dlaczego lepiej inwestować w budowanie listy mailowej niż w social media?

Wiele osób koncentruje się na prowadzeniu mediów społecznościowych zapominając o budowaniu własnej listy mailingowej. Zapominają bowiem o tym, że subskrybenci Twojego newslettera są dużo cenniejsi niż obserwujący Cię w social…

  • Email marketing

Co robić, żeby Twoje maile nie lądowały w SPAMie?

Każdy dostawca skrzynek pocztowych ma własny, zastrzeżony algorytm decydujący o tym, która wysłana wiadomość na skrzynkę mailową będzie uznawana za SPAM, a która nie. Kiedy więc zaczniesz wysyłać mailing do bazy swoich użytkowników,…

  • Email marketing