Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 61

4 rzeczy konieczne, aby płatny newsletter miał szanse na sukces

Jeśli prowadzisz lub chcesz stworzyć newsletter i na nim zarabiać, to warto przeczytać ten tekst. Są to cenne wskazówki od Nicolasa Cole'a, którego newslettery zarabiają rocznie przynajmniej 200 tysięcy dolarów (każdy). Oto przemyślenia…

  • Email marketing
  • Newsletter

14 marketingowych wskazówek jak zmienić okazjonalnego klienta w lojalnego

Za nami szalone dni (tygodnie) wyprzedaży czyli święta kupujących typu Balck Friday, Cyber Monday czy w ogóle Black Weeks. To była świetna okazja, aby pozyskać masę klientów okazjonalnych, którzy kupili coś tylko dla tego, że była…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak powinien wyglądać dobry mail z zaproszeniem do skorzystania z produktu?

Rozwój firmy oparty na produkcie w ostatnich latach stał się bardzo mody. Koncepcja jest dość prosta: 1.Stwórz świetny produkt. 2.Upewnij się, że produkt staje się lepszy, gdy inni też go używają. 3.Pozwól użytkownikom dostosować…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Lista kontrolna do tworzenia maili o wysokiej konwersji

Chase Dimond przygotował taką checklistę składającą się z 9 punktów, której używa jego agencja marketingowa do sprawdzania maili, które mają zostać wysłane potencjalnym klientom. Jeśli chcesz, aby Twoje maile dobrze konwertowały,…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Konwersja

Mailingowa strategia oparta o interaktywność

Zależy Ci na dużych wskaźnikach klikalności i współczynnikach konwersji? To wykorzystaj strategię interaktywnych maili, z której korzysta firma Feastables sprzedająca batoniki. Krok #1: Zacznij od zbierania danych Zwiększanie…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter

5 minutowa przysługa poprawi skuteczność zimnego maila

Przeciętna osoba otrzymuje około 120 maili dziennie. Osoby decyzyjne w firmach otrzymują ich jeszcze więcej, ponieważ są bombardowani zimnymi e-mailami (cold e-mail). Nakłonienie kogoś do przeczytania zimnego e-maila to prawdziwa wspinaczka…

  • Email marketing

9 zasad e-mail marketingu

Chase Dimond, podzielił się 9 zasadami skutecznego e-mail marketingu. Oto one: #1. Segmentuj swoją listę Segmentuj ludzi na podstawie ich: -wieku -płci -kraju -zaangażowania -historii zakupów Następnie wysyłaj różne wiadomości e-mail…

  • Email marketing