Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 50

Prosty szablon sekwencji maili sprzedażowych

Jeśli szukasz prostego, a zarazem skutecznego szablonu sekwencji maili sprzedażowych, to warto skorzystać z takiego: Problem → Pobudzenie → Rozwiązanie Przykład: Problem: "Dziesiątki milionów ludzi zostało zwolnionych w 2023…

  • Email marketing

28 szybkich wskazówek dotyczących maili

Nick Browne podzielił się 28 wskazówkami dotyczącymi pisania maili. Warto wykorzystać je (a przynajmniej większość) w swoim e-mail marketingu. 1. Dopasuj wezwanie do działania (CTA) i temat wiadomości, aby zwiększyć współczynnik…

  • Email marketing

5 największych błędów jakie ludzie popełniają w mailach

Eddy Quan - ekspert od e-mail marketingu, podzielił się listą 5 największych błędów jakie popełniają ludzie w mailach. Oto one: Błąd #1: Cotygodniowy e-mail Większość newsletterów wydawanych jest raz w tygodniu. Co gorsze…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jak utrzymać zaangażowanie użytkownika?

Nagłówki są bardzo ważne, bo to one będą często decydować o tym, czy użytkownik będzie w ogóle chciał się zainteresować całą treścią. Tyle, że sprawienie, aby użytkownicy otworzyli maila nie jest aż takie trudne. O wiele…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Prosty framework do storytellingu

Przeciętna osoba może zobaczyć nawet 5000 reklam dziennie. Zgadza się... DZIENNIE. Oznacza to, że żyjemy w czasach, w których przyciąganie uwagi ma znaczenie. Na świecie jest zbyt wiele rozpraszaczy. I chociaż nie jest łatwo na rynku…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Segmentuj swoją listę mailingową, aby więcej sprzedawać

Nie wiem czy wiesz, ale średni CTR (współczynnik klikalności) w mailach marketingowych wynosi tylko 1-5%. Oznacza to, że jeśli masz listę mailową składającą się z 2000 osób, to średnio Twoje wiadomości będzie klikać od 20 do 100…

  • Email marketing

Jak wykorzystać FOMO w e-mail marketingu?

Jakiś czas temu natknąłem się na sprytną taktykę marketingową, która wykorzystywała strach przed przed przegapieniem okazji czyli tak zwane FOMO (Fear of Missing Out). Taktyka jest naprawdę prosta i świetnie nadaje się do wykorzystania w…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe