Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 61

Jak napisać dobry mail powitalny?

Maile powitalne są BARDZO niedoceniane. Spójrz tylko na te liczby: • Współczynnik otwieralności maili powitalnych to 80% • 25% użytkowników klika w linki w mailach powitalnych • 12% użytkowników odpowiada na maile powitalne Dlatego…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Skuteczne nagłówki do różnych celów marketingowych

Potrzebujesz skutecznego nagłówka do swojego mailingu bądź reklamy? Poniżej znajdziesz sporo inspiracji nagłówków dostosowanych do różnych celów marketingowych: Pilność / Pilna potrzeba • Ostatnia szansa. Wyprzedaż kończy się…

  • Email marketing
  • Pisanie

Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili poprzez dobry tekst podglądu?

Dobrze przygotowany tekst podglądu (czyli coś co jest wyświetlane zaraz po temacie maila) może znacznie zwiększyć współczynnik otwarć. A oto 9 wskazówek pisania tekstów podglądu, które zwiększą Twój współczynnik otwarć: 1. Pisz…

  • Email marketing
  • Konwersja

6 błędów, które hamują wzrost i szkodzą przychodom

Oto 6 największych błędów popełnianych przez marki, które zahamowały ich wzrosty i zaszkodziły im przychodom. Błędy te popełniane są również w komunikacji mailowej i właśnie przez ten pryzmat zostaną tutaj omówione. Błąd 1:…

  • Email marketing

Prosty szablon sekwencji maili sprzedażowych

Jeśli szukasz prostego, a zarazem skutecznego szablonu sekwencji maili sprzedażowych, to warto skorzystać z takiego: Problem → Pobudzenie → Rozwiązanie Przykład: Problem: "Dziesiątki milionów ludzi zostało zwolnionych w 2023…

  • Email marketing

28 szybkich wskazówek dotyczących maili

Nick Browne podzielił się 28 wskazówkami dotyczącymi pisania maili. Warto wykorzystać je (a przynajmniej większość) w swoim e-mail marketingu. 1. Dopasuj wezwanie do działania (CTA) i temat wiadomości, aby zwiększyć współczynnik…

  • Email marketing

5 największych błędów jakie ludzie popełniają w mailach

Eddy Quan - ekspert od e-mail marketingu, podzielił się listą 5 największych błędów jakie popełniają ludzie w mailach. Oto one: Błąd #1: Cotygodniowy e-mail Większość newsletterów wydawanych jest raz w tygodniu. Co gorsze…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie