Marketing: Marka

Tag: Marka | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 19

Nie produkt, a proces czyli jak Poor Boy Coffee zdobywa media społecznościowe

Poor Boy Coffee to marka, która zdobywa rzeszę fanów na Instagramie. W ciągu zaledwie 4 miesięcy zdobyli prawie 50 000 obserwujących. Jak? Pokazując, jak naprawdę wygląda tworzenie firmy od zera. I nie chodzi tutaj o piękne zdjęcia czy…

  • Case study
  • Marka
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

Marketing Aligatora: 4 strategie, które sprawią, że klienci poczują się częścią Twojego świata

Wyobraź sobie, że Twoja marka to nie tylko logo i produkt. To cały świat – z własną atmosferą, historią, rytmem i bohaterami. Tak właśnie działa Doechii, raperka i zwyciężczyni Grammy, której strategię nazwano „Alligator…

  • Case study
  • Hak
  • Marka

Co przypiąć na swoim Instagramie? 3 typy postów, które budują Twoją markę

To, co przypinasz na swoim Instagramie czy TikToku, ma znacznie większe znaczenie, niż większość twórców i marek przypuszcza. Dlaczego? Bo przypięte posty to Twoja cyfrowa wizytówka. Zanim ktoś zacznie przewijać Twój profil, to…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Marka
  • Social media
  • TikTok

Jak budować narrację społecznościową swojej marki?

Wielkie marki doskonale wiedzą co zrobić, aby zapaść w pamięci swoich klientów. Opowiadają historie, które wciągają i nieustannie powtarzają swoje przekazy - bezpośrednio i pośrednio - aż w twojej głowie powstanie narracja, która…

  • Case study
  • Marka
  • Social media

Ile razy klient musi Cię zobaczyć, zanim kupi?

W marketingu od lat mówi się o "Regule 7" – klient musi mieć z marką siedem punktów styku, zanim zdecyduje się na zakup. Jednak świat się zmienia, a badania zespołu NP Digital pokazują, że te liczby są dziś wyższe. Zrozumienie, ile…

  • Marka
  • Zachowania klienta

Jak pokonać giganta czyli wygrać grę o zaufanie?

Pewnie marzy Ci się, aby tworzyć lejki, współpracować z największymi influencerami i promować swoją markę na billboardach tak jak to robią największe firmy w branży. Ale spójrzmy prawdzie w oczy. Kiedy dopiero zaczynasz, to masz…

  • Case study
  • Konkurencja
  • Marka

Jak wybrać kolorystykę swojej marki?

Niewielka zmiana w kolorach używanych przez markę może zmienić sposób, w jaki ludzie ją postrzegają, a w konsekwencji prawdopodobieństwo, że zostaną jej klientami. Na przykład, możesz chcieć, aby Twoja marka była postrzegana jako: •…

  • Marka