Marketing: Marka

Tag: Marka | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 14

Jak pozycjonować własną markę?

W pozycjonowaniu marki chodzi mniej więcej o to (tak mówią Al Ries i Jack Trout - autorzy książki "Positioning: The Battle for Your Mind": "Jak być widzianym i słyszanym na zatłoczonym rynku" Strategiczne pozycjonowanie pozwala marce…

  • Marka

Dlaczego błędnie pisane nazwy marek szkodzą sprzedaży?

Wiele startupów tworząc swoją nazwę chce być kreatywna i dlatego celowo w nazwie popełnia błąd (np. tworząc markę Lyft zamiast Lift). Oczywiście, ułatwia to zastrzeżenie nazwy i znalezienie dostępnej nazwy domeny. Ma też niestety…

  • Marka

Jak Fiat repozycjonuje swoją markę?

Jakie trzy słowa przychodzą Ci na myśl, gdy myślisz o fiacie? Pewnie, że jest mały, niedrogi i… nudny. Myślę, że po obejrzeniu najnowszej reklamy Fiata zmienisz zdanie i pomyślisz, że samochody tej marki są fajne. Co zatem…

  • Marka

3 wskazówki na lepsze referencje od klientów

Umiejętne zbieranie pozytywnych opinii i referencji od klientów może Ci bardzo pomóc w zdobywaniu kolejnych klientów. A to dlatego, że osoby, które dopiero stykają się z Twoją marką lub produktem mają bardzo ograniczone zaufanie. Taki…

  • Dowód społeczny
  • Marka

Jak zdobywać klientów na coaching?

Jeśli jesteś coachem (trenerem osobistym) i chcesz zdobywać nowych klientów, to na pewno przyda Ci się strategia ich zdobywania, jaką zaprezentował Josh Spector na swoim blogu. Niektóre z tych rad są tak uniwersalne, że na pewno da się je…

  • Marka
  • Taktyki marketingowe

Jak projektować swoją markę, aby sprawiała wrażenie bezpiecznej albo ekscytującej?

Intuicyjnie wiemy, że wzornictwo, którego używamy, powinno pasować do tego, co staramy się przekazać w naszych komunikatach. Ale jak dokładnie? Wyobraź sobie nagłówek strony internetowej, który mówi: "Najfajniejsza podróż, jaką…

  • Marka

Alternatywne podejście do Black Friday / Cyber Monday

Black Friday-Cyber Monday (BFCM) nie jest dla wszystkich. Jeśli zrównoważony rozwój jest częścią Twojej misji, prawdopodobnie nie ma sensu, abyś forsował tradycyjną ofertę BFCM. Zamiast więc uczestniczyć w gorączce handlu detalicznego,…

  • Marka
  • Taktyki marketingowe