Marketing: Psychologia

Tag: Psychologia | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 19

Reguła trzech czyli jak pisać, aby Cię rozumieli

Pisząc artykuły na bloga, teksty reklamowe czy przemawiając publicznie, jeśli chcesz coś osiągnąć, to musisz przede wszystkim sprawić, aby ludzie Cię rozumieli. Znany aktor Alan Alda (na pewno pamiętasz jego główną rolę w serialu…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Psychologia

Sposób na porzucone koszyki

"Widzę, że zacząłeś składać zamówienie, ale nie zdążyłeś go dokończyć. Oto darmowy produkt do wypróbowania..." Taką właśnie taktykę przyjęła firma KetoneAid's - producent napojów Hard Ketones, które działają jak alkohol,…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Trzy rodzaje dowodów marketingowych, aby zbudować zaufanie

Żeby coś sprzedać, musisz zdobyć zaufanie kupującego. A z tym najczęściej jest największy problem, bo ludzi nie ufają marketerom (np. w ankiecie Gallupa dotyczącej etyki w zawodzie w 2020 roku Amerykanie wskazali marketera jako zawód o…

  • Dowód społeczny
  • Psychologia

10 trików z zakresu psychologii marketingu, które zwiększą konwersje

Jeremy Moser dał 10 wskazówek w jaki sposób możesz zwiększać konwersję na swojej stronie internetowej, w mailach i reklamach. Oto one: 1.Natychmiastowa gratyfikacja Jesteśmy tak zaprogramowani, że chcemy więcej i szybciej. To jest tak…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Reklamuj się obok droższych marek, aby podnieść postrzeganą wartość swojej marki

Chcesz, żeby Twoja marka wyglądała na bardziej prestiżową, a Twoje ceny były wyżej akceptowalne? Zamiast zmieniać produkt czy logo, zmień sąsiedztwo. Dosłownie. Naukowcy z Cornell i Yonsei University odkryli, że umieszczając swoją…

  • Konkurencja
  • Marka
  • Psychologia
  • Strategia