Marketing: Psychologia

Tag: Psychologia | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 22

Czym jest księgowość mentalna i jak wykorzystać ją w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że na ulicy znalazłeś 100 zł. Na pewno takie zdarzenie mocno poprawi Twój nastrój. A co zrobisz z tą dodatkową stówą? W końcu nie pochodzi ona z Twojego budżetu. Okazuje się, że w takim przypadku o wiele łatwiej jest…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 69% użytkowników nie kończy zakupów w sklepach internetowych. Wybierają produkty do koszyka, ale nie finalizują zamówienia. Oto kilka wskazówek jak możesz zmniejszyć liczbę porzucanych…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

3 marketingowe mity zabójcze dla małych firm

Każdego dnia setki właścicieli małych firm łamie co najmniej 1 z 22 Niezmiennych Praw Marketingu. Robią to najczęściej nieświadomie, bo tak podpowiada im intuicja. Niestety bardzo często kończy się to dramatycznie czyli przegraną z…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak odzyskiwać porzucone koszyki dzięki FOMO?

Porzucone koszyki to spory problem dla właścicieli sklepów e-commerce. W końcu potencjalny klient przeszedł już prawie całą ścieżkę zakupową i wycofał się praktycznie na ostatnim etapie finalizacji zakupu. Wiele sklepów próbuje…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Efekt von Restorff czyli jak się wyróżnić

Która z tych emotikonek wyróżnia się najbardziej: 😀 😂 😎 🙁 🍉 😢 🥱 ? Albo, które z tych słów: biurko, krzesło, łóżko, stół, wiewiórka, komoda, stołek, kanapa? A jeśli na obrazku…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Zbliż się do swojego klienta wykorzystując zasadę jedności

W naturalny sposób przyciągają nas i wpływają na nas ludzie, którzy są do nas podobni lub mają wspólną tożsamość, którą cenimy. Na przykład, jeśli poznasz w Internecie kogoś, kto pochodzi z Twojego rodzinnego miasta albo…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jesteś zaproszony do…

Poniższa taktyka jest mega prosta, ale przy tym bardzo skuteczna. Spraw, aby ludzie poczuli się wyjątkowo, zapraszając ich do różnych rzeczy. Ludzie uwielbiają być zapraszani na różne wydarzenia. Nawet jeśli wydarzenie jest kiepskie,…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe