Marketing: Psychologia

Tag: Psychologia | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 16

Stosuj psychologię wiarygodności, aby wyprzedzić konkurencję

Wiarygodne źródło wnosi wiedzę specjalistyczną oraz wiarygodność. Zastanów się. Jeśli chcesz zrobić remont w swoim mieszkaniu, to prawdopodobnie zatrudnisz dobrego fachowca, który jest gorąco polecany przez Twoich znajomych. Raczej nie…

  • Marka
  • Marketing szeptany
  • Psychologia

Czym jest księgowość mentalna i jak wykorzystać ją w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że na ulicy znalazłeś 100 zł. Na pewno takie zdarzenie mocno poprawi Twój nastrój. A co zrobisz z tą dodatkową stówą? W końcu nie pochodzi ona z Twojego budżetu. Okazuje się, że w takim przypadku o wiele łatwiej jest…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 69% użytkowników nie kończy zakupów w sklepach internetowych. Wybierają produkty do koszyka, ale nie finalizują zamówienia. Oto kilka wskazówek jak możesz zmniejszyć liczbę porzucanych…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

3 marketingowe mity zabójcze dla małych firm

Każdego dnia setki właścicieli małych firm łamie co najmniej 1 z 22 Niezmiennych Praw Marketingu. Robią to najczęściej nieświadomie, bo tak podpowiada im intuicja. Niestety bardzo często kończy się to dramatycznie czyli przegraną z…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak odzyskiwać porzucone koszyki dzięki FOMO?

Porzucone koszyki to spory problem dla właścicieli sklepów e-commerce. W końcu potencjalny klient przeszedł już prawie całą ścieżkę zakupową i wycofał się praktycznie na ostatnim etapie finalizacji zakupu. Wiele sklepów próbuje…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Efekt von Restorff czyli jak się wyróżnić

Która z tych emotikonek wyróżnia się najbardziej: 😀 😂 😎 🙁 🍉 😢 🥱 ? Albo, które z tych słów: biurko, krzesło, łóżko, stół, wiewiórka, komoda, stołek, kanapa? A jeśli na obrazku…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Zbliż się do swojego klienta wykorzystując zasadę jedności

W naturalny sposób przyciągają nas i wpływają na nas ludzie, którzy są do nas podobni lub mają wspólną tożsamość, którą cenimy. Na przykład, jeśli poznasz w Internecie kogoś, kto pochodzi z Twojego rodzinnego miasta albo…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe