Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak tworzyć treści zatrzymujące przewijanie?

Czy wiesz, że Twoje kciuki pokonują dwa maratony rocznie, przeglądając media społecznościowe? Tyle wynosi średnia. A to oznacza, że ludzi praktycznie tylko skrolują ekrany swoich telefonów, nie zatrzymując się na dłużej. Innymi słowy…

  • Copywriting
  • Pisanie

Daj natychmiastową gratyfikację w swojej ofercie

Dobrzy copywriterzy znają siłę przyszłego planowania (tzw. future pacing). To technika, która zachęca czytelników do wizualizacji pozytywnych rezultatów, jakie pomoże im osiągnąć Twój produkt. Weźmy na przykład bootcamp, gdzie uczą…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

Przerwij wzorzec, aby się wyróżnić

Które opakowanie chipsów najbardziej się wyróżnia? Oczywiście, że Pringles. W przeciwieństwie do pozostałych dwóch marek (i dziesiątek innych marek chipsów, które są dostarczane w pomarszczonych prostokątnych torebkach), Pringles…

  • Taktyki marketingowe

10 słów, które działają przeciwko Tobie

Pisząc swoje oferty bądź posty w social mediach warto unikać pewnych słów, które osłabiają Twój przekaz. Zobacz jakich 10 słów nie warto używać w swoich przekazach i dlaczego: 1. "Ludzie" - to jest niejasne słowo. Bądź konkretny co…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Social media

Ponadczasowe lekcje marketingu od Steve'a Jobsa

Matt Gray czyli guru o Twittera podzielił się listą ponadczasowych lekcji marketingu, które zaczerpnął od samego Steve'a Jobsa (Apple). Oto one: 1.Historie sprzedają Solidna historia może zainspirować każdego. Dlatego Steve Jobs…

  • Taktyki marketingowe

Jak zwiększyć szanse na viral?

Firma Tabs robi "seksowną czekoladę". W zeszłym miesiącu sprzedali czekolad za pół miliona dolarów. Co ciekawe założycielem firmy jest zaledwie 21-letni Oliver - student z Nowego Jorku. Olivier świetnie zna się na robieniu krótkich…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe
  • UGC

'Zasada jednego' czyli podstawowa zasada copywritingu

Każdy z nas na skrzynkę e-mail dostaje do czasu do czasu (a może nawet kilka razy dziennie) maila, w którym jego autor chce coś sprzedać. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, bo każdy przedsiębiorca ma coś co chce sprzedać. Tyle, że te maile…

  • Copywriting
  • Pisanie