Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Prosty szablon sekwencji maili sprzedażowych

Jeśli szukasz prostego, a zarazem skutecznego szablonu sekwencji maili sprzedażowych, to warto skorzystać z takiego: Problem → Pobudzenie → Rozwiązanie Przykład: Problem: "Dziesiątki milionów ludzi zostało zwolnionych w 2023…

  • Email marketing

Jak Fiat repozycjonuje swoją markę?

Jakie trzy słowa przychodzą Ci na myśl, gdy myślisz o fiacie? Pewnie, że jest mały, niedrogi i… nudny. Myślę, że po obejrzeniu najnowszej reklamy Fiata zmienisz zdanie i pomyślisz, że samochody tej marki są fajne. Co zatem…

  • Marka

10 zabiegów literackich, które usprawnią Twoje pisanie

Jak sprawić, aby Twoje tekst były bardziej zabawne i wciągające? To po części sztuka, ale są pewne zabiegi literackie, które Ci w tym pomogą. Większość treści jest po prostu nudna. Jeśli chcesz się wyróżniać, to musisz inspirować…

  • Copywriting
  • Pisanie

28 szybkich wskazówek dotyczących maili

Nick Browne podzielił się 28 wskazówkami dotyczącymi pisania maili. Warto wykorzystać je (a przynajmniej większość) w swoim e-mail marketingu. 1. Dopasuj wezwanie do działania (CTA) i temat wiadomości, aby zwiększyć współczynnik…

  • Email marketing

4 taktyki luksusowego hotelu, które możesz ukraść

Często warto wzorować się na luksusowych markach i przenosić ich najlepsze taktyki marketingowe do własnej firmy. Dlatego by więc nie czerpać wiedzy od luksusowych kurortów czy hoteli. Poznaj 4 taktyki marketingowe, które stosuje…

  • Taktyki marketingowe

Eddy Quan i jego sekretna formuła zarabiających maili

Eddy Quan to specjalista od copywritingu, który świetnie zarabia na pisaniu. Zdradził jak powinien wyglądać schemat maila, który ma robić sprzedaż (zarabiać). A najlepsze w tym, że te maile są w miarę krótkie (Eddy najczęściej wysyła…

  • Copywriting
  • Pisanie

7 kroków do strony landing page, która konwertuje

Jeśli jesteś już zmęczony pisaniem tekstów na landing page, które nie generują sprzedaży, to wykorzystaj porady jakie daje Chase Dimond - właściciel przynoszącej miliony dolarów agencji e-mail marketingowej. Dzieli się on 7 wskazówkami…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Landing page