Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak zrobić dobre wezwanie do działania (CTA)?

Co się wydarzy jeśli mama w dzieckiem pójdzie do dużego supermarketu i wejdzie z nim w alejkę ze słodyczami? Dziecko raczej nie będzie skłonne opuścić tego działu sklepu, jeśli nie wybierze dla siebie jakiegoś słodkiego przysmaku.…

  • Copywriting
  • Email marketing

Zachęć ludzi do komentowania w zamian dając im pewną wartość

Bardzo ciekawą taktyką pozyskiwania klientów podzieli się Neal O'Grady - założyciel serwisu Demand Curve. Ta technika pomogła mu pozyskać 500 użytkowników, którzy zapisali się na listę oczekujących na jego nowy kurs. Sam kurs…

  • Social media

Postaw na społeczności

Nie ma praktycznie żadnych wątpliwości, że rosnące koszty reklam Google, spadek efektywności reklam na Facebooku i Instagramie, spowolnienie gospodarcze sprawią, że rok 2023 będzie bardzo trudny dla marketerów i ludzi zajmujących się…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe

3 skuteczne wskazówki dotyczące copywritingu

Chase Dimond na Twitterze podzielił się swoimi trzema najlepszymi wskazówkami dotyczącymi copywritingu. Oto one: Wskazówka 1: Zamień terminy techniczne na korzyści Ludzie nie kupują terminów technicznych, tylko korzyści jakie za nimi…

  • Copywriting

Umieszczaj w swoich kreacjach przedmioty, które można chwycić, aby zwiększyć sprzedaż

W jednym z eksperymentów naukowcy potroili liczbę zapisów do programu lojalnościowego stosując bardzo prosty trik, który aż wydaje się niemożliwy, żeby był prawdziwy. Umieścili oni w odpowiednim miejscu w reklamie graficznej……

  • Taktyki marketingowe

Wykorzystaj jeden napisany artykuł do zbierania kontaktów z różnych mediów

Każdy, kto tworzy jakieś treści (np. na swojego bloga) wie jak ciężka i pracochłonna jest to praca. A przecież tych treści trzeba tworzyć jak najwięcej, żeby się przebić w różnych kanałach czy w wyszukiwarce Google. Warto więc…

  • Content Marketing
  • Pisanie

Używaj rzeczowników, aby zwiększyć lojalność wobec marki

Czy jesteś piwoszem? A może często pijesz piwo? Niby to samo, ale nie jeśli chodzi o marketing. Na początku XXI wieku psychologowie Gregory Walton i Mazarin Banaji przeprowadzili serię eksperymentów i odkryli ciekawą rzecz odnośnie…

  • Copywriting