Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak tworzyć treści, gdy nie masz weny?

Większość ludzi uważa, że kreatywność to coś co uderza jak błyskawica i nagle genialny pomysł się pojawia z powietrza. A gdy inspiracja nie przychodzi, to jest to mega frustrujące. Ale czy tak właśnie działa kreatywność? Eddie…

  • Copywriting
  • Pisanie

30 pomysłów na dobry lead magnet

Chcesz zbudować listę mailingową, ale nie wiesz jak przekonać użytkowników, aby zostawili Ci swój adres mailowy? Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest oferowanie tzw. lead magnetów. Lead magnet to coś, co oferujesz za darmo, aby…

  • Lead magnet

Wykorzystaj iluzję pracy do zwiększenia konwersji

Wyobraź sobie, że w ciągu 23 sekund od złożenia zamówienia otrzymujesz wykwintne danie w restauracji. Co byś pomyślał? Prawdopodobnie kwestionowałbyś jego jakość i czułbyś, że przepłaciłeś za gotowe danie. To jest właśnie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

5 największych błędów jakie ludzie popełniają w mailach

Eddy Quan - ekspert od e-mail marketingu, podzielił się listą 5 największych błędów jakie popełniają ludzie w mailach. Oto one: Błąd #1: Cotygodniowy e-mail Większość newsletterów wydawanych jest raz w tygodniu. Co gorsze…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Znikające treści lepiej zapadają w pamięć

Znikające treści. Snapchat był tutaj pionierem. Facebook uczynił go głównym nurtem. Snapy lub Stories są zwykle dostępne tylko przez 24 godziny. Następnie te treści znikają. Co się stanie, jeśli Twoja treść, lub reklama, jest w…

  • Content Marketing
  • Social media

16 schematów pisania skutecznych nagłówków

Masz problem z ułożeniem dobrego nagłówka? Oto 16 schematów, które Ci w tym pomogą: • [...] sposoby na [...] Twoje [...] Przykład: 3 sposoby na poprawę Twojej techniki pisania nagłówków • [...] rzeczy, których nie wiedziałeś o…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak utrzymać zaangażowanie użytkownika?

Nagłówki są bardzo ważne, bo to one będą często decydować o tym, czy użytkownik będzie w ogóle chciał się zainteresować całą treścią. Tyle, że sprawienie, aby użytkownicy otworzyli maila nie jest aż takie trudne. O wiele…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie