Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak wykorzystać FOMO w e-mail marketingu?

Jakiś czas temu natknąłem się na sprytną taktykę marketingową, która wykorzystywała strach przed przed przegapieniem okazji czyli tak zwane FOMO (Fear of Missing Out). Taktyka jest naprawdę prosta i świetnie nadaje się do wykorzystania w…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać efekt potwierdzenia do zwiększenia sprzedaży?

Efekt potwierdzenia to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi do wpływania na konsumentów w celu dokonania przez nich zakupu. Czy jest efekt potwierdzenia? To nic innego jak nasza tendencja do zauważania i faworyzowania informacji, które…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak uzależnić ludzi od swoich produktów?

Jak to się dzieje, że przeglądasz Instagrama albo TikToka godzinami? A to dlatego, że te firmy te opracowały idealny system, który całkowicie Cię uzależni. Firmy te wdrożyły Hook Model opisywany przez Nira Eyala w książce 'Skuszeni.…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Daj ludziom prawo wyboru i zwiększ szansę na "tak"

Ta taktyka może dwukrotnie zwiększyć prawdopodobieństwo, że ktoś powie "tak" na twoje prośby. I jest mega prosta. Na końcu prośby wystarczy dodać: "…ale możesz zaakceptować lub odmówić" Badania wykazały, że dodanie tych słów…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

Jak zdobyć 13 milionów obserwujących na Instagramie?

Mr. Beast z zaledwie 72 godziny zdobył prawie 13 milionów obserwujących na Instagramie. Zamieścił tylko jeden post. Liczby niesamowite. Ale dodam jeszcze, że post ten uzyskał aż 23 miliony komentarzy. Kosztowało go to 50 tysięcy dolarów,…

  • Facebook / Instagram
  • Social media

Jak napisać dobry zimny e-mail?

Zanim Ci powiem jak napisać zimny e-mail, to dwa słowa wyjaśnienia odnośnie tego czym ten zimny e-mail jest. Cold mailing czyli zimny e-mail to spersonalizowany mail wysyłany do dużej grupy odbiorców, który ma sprawiać wrażenie, że…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Dlaczego lepiej inwestować w budowanie listy mailowej niż w social media?

Wiele osób koncentruje się na prowadzeniu mediów społecznościowych zapominając o budowaniu własnej listy mailingowej. Zapominają bowiem o tym, że subskrybenci Twojego newslettera są dużo cenniejsi niż obserwujący Cię w social…

  • Email marketing