Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak stworzyć landing page przyciągający uwagę?

Chyba nikogo nie muszę specjalnie przekonywać o tym jak ważny jest landing page. To pierwsze miejsce, gdzie potencjany klient styka się z Twoją marką bądź produktem. Dobrze wykonana strona lądowania znacząco zwiększy szanse na…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Landing page

3 wskazówki na lepsze referencje od klientów

Umiejętne zbieranie pozytywnych opinii i referencji od klientów może Ci bardzo pomóc w zdobywaniu kolejnych klientów. A to dlatego, że osoby, które dopiero stykają się z Twoją marką lub produktem mają bardzo ograniczone zaufanie. Taki…

  • Dowód społeczny
  • Marka

Sekwencja maili powitalnych zwiększająca sprzedaż nawet o 1000%

Czy wiesz, że stworzenie odpowiedniej sekwencji maili powitalnych może zwiększyć liczbę osób przechodzących z darmowych kont na płatne o ponad 1000%? Oto co należałoby zrobić: 1. Spraw by odbiorcy poczuli się zrelaksowani i opuścili…

  • Email marketing
  • Newsletter

6 wskazówek jak pozyskiwać odbiorów na LinkedIn

Jeśli chcesz rozwinąć swoje konto na LinkedIn, to skorzystaj ze wskazówek Daniela Murray'a, który w niecały rok powiększył swoją społeczność na LinkedInie o 40 tysięcy osób. Co ciekawe, wskazówki te będą też sprawdzać się w…

  • LinkedIn

10 wskazówek jak poprawić swój copywriting

Copywriting ma niesamowitą moc. Neal O'Grady na swoim blogu daje 10 wskazówek, jak go poprawić: 1. Pisz o nich Większość ludzi koncentruje się na tym, co jest dla nich ważne - na produkcie i jego funkcjach. Zamiast tego porozmawiaj o tym,…

  • Copywriting
  • Pisanie

Zamierzony błąd sposobem na darmową reklamę

Znany producent z Broadwayu popełnił drobny błąd, który kosztował jego firmę ponad 100 000 dolarów. Oto nieprawdopodobna lekcja, z której wszyscy możemy coś ciekawego wyciągnąć. Mowa tutaj o Kenie Davenporcie - dwukrotnym zdobywcy…

  • Taktyki marketingowe

SEO: 7 typów linków, o które warto zabiegać

Jeśli prowadzisz działania SEO i zdobywasz linki prowadzące do Twojej strony internetowej, po to aby poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google, to musisz wiedzieć, że nie wszystkie linki zwrotne mają taką samą moc i są sobie…

  • SEO