Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak pisać skuteczne maile?

Istnieje kilka uniwersalnych praw, które zawsze działają jeśli chodzi o pisanie maili i to bez względu na listę, rynek czy produkt. Podzielił się nimi Chris Orzechowski na swoim profilu na Twitterze. Oto one: 1. Email ma się dobrze i…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Poznaj 3 taktyki, które doprowadziły do rozwoju Mailchimp

Nie wiem czy wiesz czym jest Mailchimp. Mówiąc w skrócie, to amerykańska firma i jeden z liderów w branży e-mail marketingu. Posiada ponad 3,5 mln użytkowników, którzy wysyłają miesięcznie ponad 4 miliardy maili. Firma zatrudnia ponad…

  • Taktyki marketingowe

Jak pozyskiwać obserwujących na Twitterze?

Jeśli chcesz budować skuteczny kanał marketingowy na Twitterze, to musisz pozyskiwać obserwujących. O tym jak to robi się robi powiedział Josh Spector na swoim blogu. Oto jego 10 przykazań rozwoju profilu na Twitterze: 1.Tweetuj…

  • Twitter / X

Jak odpowiadać na chamskie skargi klientów?

Nie wiem czy wiesz jak powinieneś reagować na skargi w mediach społecznościowych. Zasada jest taka, że trzeba postarać się jak najszybciej przenieść to do prywatnej rozmowy. Ale jak powinieneś odpowiedzieć, jeśli skarga jest niegrzeczna…

  • Social media

Skuteczna seria maili powitalnych

Jeśli poważnie traktujesz mailing jako kanał sprzedażowy, to powinieneś zastanowić się dobrze na konstrukcją swoich maili powitalnych. Mówimy tutaj o sytuacji, że jakiś użytkownik zapisuję się na Twoją listę mailingową (np. na Twój…

  • Email marketing

Reklama retargetingowa kierowana do osób mających urodziny

Wyobraź sobie, że są twoje urodziny i przewijasz swój kanał Instagrama albo Facebooka. Nagle widzisz duży obraz, który mówi "Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin". To byłaby naprawdę zachwycająca niespodzianka. A zachwyt…

  • Taktyki marketingowe

Jak pisać lepsze nagłówki?

Na blogu Foundation pojawił się świetny tekst na temat pisania nagłówków, a konkretnej mówiąc przeanalizowano w jaki sposób tworzy je zespół z LinkedIn. W taki sposób można pisać nagłówki do postów, maili, na blogu czy do tweetów.…

  • Pisanie