Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak tworzyć treści, które znajdą się wysoko w wyszukiwarce TikToka?

TikTok staje się miejscem, gdzie ludzie nie tylko szukają rozrywki, ale także informacji. TikTok stale optymalizuje swoją wyszukiwarkę - dodał m.in. rekomendowane frazy do wyszukiwania oraz zwiększył liczbę znaków do 2200, więc możesz…

  • SEO
  • TikTok

5 sposobów na wygenerowanie większej ilości zapisów na newsletter

Chad S. White pokazał 5 prostych sposobów, które przydadzą Ci się do budowania listy mailingowej, a przy tym pozyskane adresy będą bardziej wartościowe (bardziej lojalni subskrybenci). Oto one: Pokaż korzyści przy zapisywaniu się na…

  • Newsletter

Jak zoptymalizować swój profil na Twitterze

Syed Huq pokazał w jaki sposób zoptymalizować swój profil na Twitterze, tak aby więcej odwiedzających zamieniało się w obserwujących Twój profil. U Syed Huq'a ten wskaźnik wyniósł aż 59%! Oto jego rady: 1. Nazwa Na Twitterze jak…

  • Twitter / X

10 trików z zakresu psychologii marketingu, które zwiększą konwersje

Jeremy Moser dał 10 wskazówek w jaki sposób możesz zwiększać konwersję na swojej stronie internetowej, w mailach i reklamach. Oto one: 1.Natychmiastowa gratyfikacja Jesteśmy tak zaprogramowani, że chcemy więcej i szybciej. To jest tak…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Ponaglij klienta albo nie sprzedasz

Jeśli nie stworzysz nagłej i pilnej potrzeby podczas sprzedaży, to wtedy Twoi potencjalni klienci powiedzą "może później"... ...aż później stanie się NIGDY - i tak właśnie stracisz okazję na sprzedaż. Dylan Bridger pokazał 6…

  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać email marketing do zatrzymania klienta?

Większość marketerów postrzega email jako kanał do pozyskiwania klientów. Ale jest to również świetny kanał do zatrzymywania klientów. A musisz wiedzieć, że zatrzymanie klienta przekłada się na większe zyski: • Zwiększenie…

  • Email marketing
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Alternatywne podejście do Black Friday / Cyber Monday

Black Friday-Cyber Monday (BFCM) nie jest dla wszystkich. Jeśli zrównoważony rozwój jest częścią Twojej misji, prawdopodobnie nie ma sensu, abyś forsował tradycyjną ofertę BFCM. Zamiast więc uczestniczyć w gorączce handlu detalicznego,…

  • Marka
  • Taktyki marketingowe