Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak wybrać kolorystykę swojej marki?

Niewielka zmiana w kolorach używanych przez markę może zmienić sposób, w jaki ludzie ją postrzegają, a w konsekwencji prawdopodobieństwo, że zostaną jej klientami. Na przykład, możesz chcieć, aby Twoja marka była postrzegana jako: •…

  • Marka

Jak prawidłowo robić testy A/B?

Testy A/B mogą zwiększyć liczbę konwersji o ponad 160%. Jednak większość ludzi nie wie, jak prawidłowo przeprowadzać testy A/B. Pamiętaj, że podczas przeprowadzania testu A/B ważne jest, aby testować tylko jedną zmienną na raz. W…

  • Email marketing
  • Konwersja

Dlaczego warto być szczerym ze swoimi wadami?

Bardzo niewiele osób (i firm) jest gotowych na: • Przyznanie się do swoich wad • Odstraszanie ludzi • Denerwowanie innych osób To właśnie dlatego bycie wyjątkowo szczerym w kwestii swoich wad ma tak potężną moc. A to dlatego, że…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

Jak tworzyć CTA, w które ludzie będą klikać?

Dzisiejsze case study dotyczy… przycisków. I zaufaj mi - to ważniejsze niż myślisz. Dobrze zaprojektowany przycisk CTA (call to action czyli wezwania do działania) ma ogromny wpływ na konwersję. Poznaj zatem 4 wskazówki dotyczące…

  • Case study
  • Konwersja

Magic Mind czyli jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku

Bardzo ciężko się wyróżnić na konkurencyjnym rynku. A z takim rynkiem na pewno mamy do czynienia w przypadku suplementów diety. No chyba, że masz genialną strategię - taką jaką miała marka Magic Mind, która przebojem przebiła się na…

  • Case study
  • Konkurencja
  • Taktyki marketingowe

Jak zwiększyć średni czas oglądania Twoich filmów?

Alex Garcia zyskał 30 tysięcy nowych obserwujących tylko dlatego, że dokonał jednej zmiany w swoich filmach - zwiększył średni czas oglądania filmu przez użytkowników. Ale od początku. Alex tworząc wideo upewnia się, że jego film ma…

  • Case study
  • TikTok
  • YouTube

Jak publikować codziennie w social mediach nawet jeśli nie masz czasu?

Jeśli marzy Ci się stworzenie popularnego profilu w mediach społecznościowych takich jak LinkedIn czy X (dawny Twitter) i generować w ten sposób leady to potrzebujesz 3 rzeczy: • Wartościowych treści • Czasu • Konsekwencji…

  • LinkedIn
  • Social media
  • Twitter / X