Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak publikować codziennie w social mediach nawet jeśli nie masz czasu?

Jeśli marzy Ci się stworzenie popularnego profilu w mediach społecznościowych takich jak LinkedIn czy X (dawny Twitter) i generować w ten sposób leady to potrzebujesz 3 rzeczy: • Wartościowych treści • Czasu • Konsekwencji…

  • LinkedIn
  • Social media
  • Twitter / X

Jak sprawić, aby mówili o Twojej marce?

Seth Godin (guru od marketingu) powiedział kiedyś: "Ludzie nie wierzą w to, co im mówisz. Rzadko wierzą w to, co im pokazujesz. Często wierzą w to, co mówią im przyjaciele. Zawsze wierzą w to, co sami sobie mówią." Public Relations…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Public Relations

Jak zarabiać na LinkedIn i nie być kojarzony ze sprzedawcą?

Większość ludzi obawia się promowania własnej firmy na LinkedIn, bo boją się, że zostanie im przypięta łatka "sprzedawcy". Uważają, że najpierw trzeba zbudować dobre relacje ze swoją społecznością, a dopiero później można…

  • LinkedIn

Zwiększ liczbę otwieranych wiadomości e-mail o 18% dzięki luce ciekawości

Temat maila bardzo często decyduje o tym, czy zostanie on otwarty czy nie. Warto więc wiedzieć jak tworzyć tytuły, obok których czytelnik nie przejdzie obojętnie. Justin Welsh przeanalizował tytuły ponad 130 swoich newsletterów i…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Kto lepiej zareklamuje Twój produkt: influencer czy celebryta?

Szukasz kogoś, kto będzie promował Twój produkt. Czy powinieneś wybrać influencera czy znanego celebrytę? Na przykład, kto byłby bardziej skuteczny w promowaniu odplamiacza do prania: • Mama zajmująca się domem, publikująca treści o…

  • Influencer Marketing
  • Promocja
  • Social media

7 szablonów skutecznego copywritingu, których naprawdę potrzebujesz

Istnieją setki szablonów copywriterskich. Ale właściwie potrzebujesz tylko 7 do wszystkich swoich działań marketingowych. Oto szablony, które z powodzeniem wykorzystasz do reklam, e-maili, postów w mediach społecznościowych itp. #1. Do…

  • Copywriting
  • Pisanie

10 wskazówek dotyczących recenzji klientów (i to popartych naukowo)

Nic nie sprzedaje lepiej niż zadowolony klient. Poznaj zatem 10 popartych badaniami zaleceń dotyczących pozyskiwania i wyświetlania recenzji: #1. Zachęcaj do porównań w recenzjach Recenzja, która porównuje Twój produkt z innym, jest…

  • Dowód społeczny
  • Konwersja