Sprzedaż: Taktyki sprzedażowe

Tag: Taktyki sprzedażowe | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 78

Co to jest luka empatii i jak ją wykorzystać w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że siedzisz do późna w pracy. Od rana nic nie jadłeś i jesteś głodny jak wilk. Mówisz sobie, że już nie dasz rady pracować, bo w brzuchu Ci burczy i nie możesz się na niczym skupić. Wsiadasz więc do samochodu i…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać iluzję pracy w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że zgubiłeś klucze i nie masz jak się dostać do domu. Dzwonisz po ślusarza. Okazuje się, że masz szczęście i będzie on za 10 minut przed Twoim domem. I rzeczywiście. Nie mija 10 minut, a ślusarz przyjeżdża. Wyjmuje ze…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Awersja do żałowania czyli dlaczego dokonujemy wyborów, aby tego nie żałować

Wyobraź sobie, że kończysz ciężki i długi dzień pracy. Wracasz do domu samochodem i j jesteś głodny jak wilk. Nie chce Ci się stać przy "garach" i gotować kolację. Decydujesz się więc zamówić jedzenie na wynos w restauracji, w…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest pragnienie mimetyczne i jak je wykorzystać w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale spora grupa ludzi naśladuje pragnienia innych ludzi. Po prostu nasze pragnienia są kształtowane przez obserwacje pragnień innych osób, co wpływa na nasze decyzje zakupowe i preferencje. Nazywa się to fachowo…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Efekt Pratfall czyli jak zmienić potknięcie w korzyść

W tym wpisie poruszymy temat efektu Pratfall czyli dlaczego niedoskonałości mogą w rzeczywistości sprawić, że ludzie polubią Cię (lub Twoją markę) bardziej. Ale najpierw mały zwrot akcji: Klienci nie chcą doskonałości. Chcą…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Maskotki - dlaczego je kochamy i kupujemy od marek, które używają maskotek

Wyobraź sobie, że idziesz do supermarketu kupić płatki śniadaniowe. Nie jadłeś ich już od dłuższego czasu, ale nagle naszła Cię nieodparta ochota na mleko z płatkami. Stoisz w alejce sklepowej i widzisz ze 100 różnych rodzajów…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Efekt nostalgii czyli dlaczego wydajemy więcej, gdy wspominamy naszą przeszłość

Wyobraź sobie taką sytuację. Wracasz na weekend do rodzinnego miasta, aby odwiedzić swoich rodziców. Jedziesz już 4 godziny i zaczyna burczeć Ci w brzuchu. Zatrzymujesz się więc w przydrożnej knajpce, aby coś zjeść. Po zjedzeniu…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe