Sprzedaż: Taktyki sprzedażowe

Tag: Taktyki sprzedażowe | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 87

Dlaczego model freemium działa?

Freemium to model biznesowy, który polega na oferowaniu podstawowej wersji produktu lub usługi za darmo, podczas gdy bardziej zaawansowane funkcje, dodatkowe usługi lub ulepszenia są dostępne za opłatą. Nazwa "freemium" pochodzi od…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak efekt transparentności zwiększa sprzedaż?

Wyobraź sobie, że wstajesz wcześnie rano. Idziesz do kuchni zaparzyć sobie kawę. Okazuje się, że kawa jest już na wyczerpaniu i jeśli jej dzisiaj nie zamówisz, to jutro nie będziesz miał co pić. Siadasz przed komputerem, aby złożyć…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest luka empatii i jak ją wykorzystać w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że siedzisz do późna w pracy. Od rana nic nie jadłeś i jesteś głodny jak wilk. Mówisz sobie, że już nie dasz rady pracować, bo w brzuchu Ci burczy i nie możesz się na niczym skupić. Wsiadasz więc do samochodu i…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać iluzję pracy w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że zgubiłeś klucze i nie masz jak się dostać do domu. Dzwonisz po ślusarza. Okazuje się, że masz szczęście i będzie on za 10 minut przed Twoim domem. I rzeczywiście. Nie mija 10 minut, a ślusarz przyjeżdża. Wyjmuje ze…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Awersja do żałowania czyli dlaczego dokonujemy wyborów, aby tego nie żałować

Wyobraź sobie, że kończysz ciężki i długi dzień pracy. Wracasz do domu samochodem i j jesteś głodny jak wilk. Nie chce Ci się stać przy "garach" i gotować kolację. Decydujesz się więc zamówić jedzenie na wynos w restauracji, w…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest pragnienie mimetyczne i jak je wykorzystać w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale spora grupa ludzi naśladuje pragnienia innych ludzi. Po prostu nasze pragnienia są kształtowane przez obserwacje pragnień innych osób, co wpływa na nasze decyzje zakupowe i preferencje. Nazywa się to fachowo…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Efekt Pratfall czyli jak zmienić potknięcie w korzyść

W tym wpisie poruszymy temat efektu Pratfall czyli dlaczego niedoskonałości mogą w rzeczywistości sprawić, że ludzie polubią Cię (lub Twoją markę) bardziej. Ale najpierw mały zwrot akcji: Klienci nie chcą doskonałości. Chcą…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe